December Chica's Vol. VIII

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog maximaal 6 weken tot je je kleine ziet Bren....;)

Hier nog maximaal 10 weken... We zitten in de aftelronde....:$

2. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja gekko ben echt ook aan het aftellen maar nu die in stuit ligt word ik nog zenuwachtiger en zo bang dat versie niet lukt en dat het uit eindelijk een keizersnee word :S

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier kost alles ook steeds meer energie... tot groot leedvermaak van mijn man... was het gister zat.. opperde dat we een watermeloen aan zijn buik zouden ducktapen voor een week... kijken hoeveel energie hij over zou houden...

Tegenvoorstel was een appel voor twee minuten... dat zou toch een stuk makkelijker zijn.. ook niet zo zwaar...

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het komt goed Bren.... en hij moet er toch uiteindelijk uit... een keizersnee is vast minder erg dan je kind tot zijn 18e in je buik ronddragen

5. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    pfffff mannen ook he ze moesten is mee maken en voelen wat wij voelen papa is gelukkig wel mee levend en helpt me met alles en neemt me niet kwalijk als ik een dag ook niks doe
    maar papa is altijd al wel voorzichtig met mij en bezorgt soms te hihihi
    maar hij is zooooo lief voor mij en op een eerdere vraag hij doet er alles aan om dinsdag mee te gaan maar ik denk dat het niet zo`n probleem word bij het bedrijf waar die nu aan is uitgeleend

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij is ook vaak meelevend hoor... maar we plagen elkaar ook... als ik een dag niets doe is het ook goed... dan zegt ie.. ik heb meegewerkt aan die energievreter in je buik...

7. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja hij komt er ook wel uit daar ben ik niet bang voor maar wel zie ik op tegen een stuitbevalling of een keizersnee
    voor mij zal een gewone hoofdligging al erg zwaar worden en had ik al zoiets hoop dat ik dat ga trekken maar nu dit speelt zie ik er steeds meer tegen op
    ook als ik een keizersnee krijg 5 dagen ziekenhuis pfffff zie het niet zitten en dan het herstellen van die keizersnee

8. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja indd ook hun deel groeit er in onze buik maar plagen wil papa ook wel is maar word ik niet vrolijk van en kan ik niet altijd goed tegen dus word ik saggie dus hij past wel op haha

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het komt vast goed Bren...

10. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    maar ik ga ff wat proberen te doen hier in huis zoooo geen puf voor maar moet wel ff :S

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik plaag net zo hard terug...;)

Maar hij is heel lief... Gaat s'avonds tegen mijn buik praten dat de kleine nog maar even wakker moet worden en gaan spelen... en dan s'nachts lekker verder slapen...

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb gister helemaal niets gedaan... vandaag al twee wassen, afwas machine inruimen en aan.. zolder en tussenverdieping gezogen...

13. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    waar haal je de kracht vandaan gekko pfffff
    alleen al beneden zuigen kost me al veel moeite of een was draaien
    pffff ik moet dat echt goed verdelen over een dag zoveel dingen
    hoop dat wanneer de kleine man er is weer meer energie ga krijgen

14. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    mel ik vind het een stoer bedje !!! als beau aan n groter bed toe is gaat ie in die van lois...haal ik de kroon dr af en schilder m
    in de stijl van deze foto

15. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    gaaf hoor diana maar duurt nog wel ff voor die in grote bed kan hahaha ik zou het nog niet weten hoor wat of welk bed we dan nemen

16. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    tis omdat we loïs dr bed al hebben en die vond ik te meisjesachtig voor n jongen en toen kwam ik dit plaatje tegen
    heb m opgeslagen...vond t wel stoer ...dat grijze

17. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    is ind erg stoer diana

18. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
  19. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    die is idd wel heel gaaf he...houd dr wel rekening mee dat t antieke maten zijn ...hij is breder en een standaard matras zal dr niet inpassen
    zo 1 wordt loïs dr volgende bed...ik heb dr ooit ns zo eentje bij iemand uit de tuin meegenomen...hadden we in ons vorige huis een bank van gemaakt...allemaal losse kussens dr op
    heb m altijd bewaard

20. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    #3420 dianana, 27 apr 2012
    Laatst bewerkt: 27 apr 2012
    junior maat is 70/150...matras van leenbakker zit r superstrak in ...lastig met opmaken

tis maar 30 cm langer als n ledikantje...maar loïs kan nog 25 cm groeien wil ze dr niet meer inpassen

Deel Deze Pagina