Lieve Es, ik kan me zo goed voorstellen dat je bang en onzeker bent! Het is ook niet niks natuurlijk. Na zo'n grote strijd, zo veel teleurstelling, dan eindelijk zwanger.. Ik zou ook bang worden van oud bloed.. En toch hoor je zo vaak dat het er bij hoort, dat het meerendeel van de zwangeren wel eens bloed verliest.. Als je heel erg bang en onzeker bent moet je gewoon bellen! Ze begrijpen heus wel (nogmaals, zeker in jou situatie) dat ze je gerust moeten stellen, evt met een echo.
Ik kan alleen op werkdagen bellen. Ik wacht dit weekend even af. Ik weet dat het erbij kan horen, maar we zijn nu eindelijk zover gekomen....
Als je belt, krijg je gewoon een bandje met een nummer voor spoed als het goed is.. Geloof me, je bent niet de enige die belt na bloedverlies!
idd es als t je niet lekker zit ff bellen en anders idd wachten als je je gevoel maar volgt en niet denkt wat hun dan zouden denken t gaat om jou zij verdienen hun geld r mee dus moeten niet zeuren
@Es Hoe is t? Ik heb t ook gehad, ietsje vroeger. Was waarschijnlijk vd innesteling... T kan ook een gesprongen vaatje zij oid. Ik zou maandag even beelen als je nog ongerust bent. Hier gaan we met koninginnendag even de vrij markt op. Kijken of ik nog wat leuke dingen voor Alika kan vinden. Ben vandaag met haar en mijn zusje naar Ikea geweest, Alika vond t geweldig haha
lmoge esth als t weer een beetje mee gaat werken ga ik vanaaf 50 caketjes bakken , kan loos die verkopen maak ze groen met een hekje er omheen in het midden een lolly waar ik een bloem van maak met marsepein
Leuk Diaan, om cakejes te gaan verkopen! Miss, wat spannend!!!!! Hier is het gisteren bij die ene keer oud bloed gespot gebleven. Dus was maar heel weinig. Voor het testen had ik ook al 2x bij het afvegen bruin aan het wc papiertje, dus misschien hoort het een beetje bij mij. Ik hoop dat het nu rustig blijft. Anders ga ik alsnog bellen morgen.
@Dianana Gaaf idee van die cakejes! @Es Gelukkig was t maar 1x. Denk dat t er gewoon bij hoort. Zeker als t maar zo'n heel klein beetje was. @Mis Oowh wat spannend. Ik hoop 't zo voor jullie. Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu?