Goedenavond meisjes!! Es, gelukkig is het bij dat beetje gebleven! Hopelijk nu geen spannende dingen meer voor jou! Allemaal een hele leuke koninginnedag morgen!
voor iedereen een fijne dag vandaag m'n 40 cupcakes zijn af...lolly's mag Loïs d'r morgen zelf opzetten hoop dat ze t leuk vind ... anders heb ik 40 cupcakes in de aanbieding
Goedemorgen vriendinnen! Diaan, alles verkocht?? Miss, dikke knuffel voor jou meis! Ik denk zelf sinds gisteren dan mijn ongi er aan komt (terwijl ik de dagen daarvoor bijna overtuigd was van ....) Helaas nu ongi krampen, misselijk (zoals altijd) en een rot humeur!
@diaan, gelukkig heeft Loïs het leuk gehad... @mel, jij ook een hele dikke knuppel... @es, hoe is het met de krampen en het bloedverlies?!
Goedemorgen allemaal! Allemaal een leuke dag gehad gisteren? Wij wel! Vanmorgen getest maar helaas niet zwanger (wat ik sinds eergisteren eigenlijk wel wist).. Laat ik dan maar gauw op rood gaan dan kunnen we WEER naar de volgende ronde! Bleh!!!!
Hier trouwens gister naar het strand geweest en heerlijk daar ook gegeten... ivm de zon had ik zonnebrand mee, maar manlief dacht dat het wel mee zou vallen.... Eerst gingen schoenen en sokken uit.. toen t-shirt... en nu mag ik niet maar aan hem zitten behalve om hem in te smeren... Letterlijk wie niet luisteren wil
Gekko, klinkt als een heerlijk dagje voor jullie! De zon was idd flink aanwezig, zonnebrand kwam hier ook uitde kast hoor! Wij zijn even de stad in geweest, snuffelen op de vrijmarkt! Daarna lekker in de tuin gezeten en wat lekkers op de bbq!
Pfff, wat ben ik toch een kansloos figuur af en toe!! Kan het niet uitstaan dat ik maar niet zwanger wil worden dus de test uit elkaar gesloopt en daar zie ik dan toch een mini streepje. Afgelopen zaterdag had ik ook al stiekem getest met deze test en toen ook een licht streepje (wel ietsje lichter als deze). Zit mezelf helemaal gek te maken, turen turen turen, foto maken en zelfs bewerken! En al zou ik me dan mini streepje niet verbeelden, hij had natuurlijk al moeten knallen als ik zwanger was.. Eerste foto contrast aangepast, tweede foto origineel..
Oooh Mel, wat vreselijk hè! Een tijdje geleden had jij ook al van die vage testen en bleek het uiteindelijk niet goed te zijn. Toen zag ik overigens wel duidelijker een streepje dan nu. Maar ik typ nu op mijn telefoon, dus daar kan het ook mee te maken hebben. Heb je er al wel eens aan gedacht om naar de huisarts te stappen? Om eens te vragen waar het mee te maken kan hebben?
Mel.. je weet wat ze zeggen he.. over late streepjes die je vindt op gesloopte testen.... Ik hoop dat je morgen/overmorgen gewoon posi test En het was idd een heerlijk dagje... lekker gelopen langs het strand.... heerlijk gegeten...heerlijk ontspannen...Ik ben wel blij dat ik de zonnebrand heb gebruikt... man was wel aan het klagen.. (ook over mijn gepest) maar toen ik hem aan herinnerde dat ik hem had gewaarschuwd en dat als de rollen waren omgedraaid ik ook geen medeleven van hem had hoeven verwachten Ess heerlijk dat er geen krampen meer zijn en geen bloedverlies... dat bloedverlies is wel zenuwslopend.. ik weet het... maar als het alleen oud bloed is maakt het niet uit zeggen ze.... dus daar moeten we maar op vertrouwen...