December Chica's Vol. VIII

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    ja snap ik ook hoor gekko!!!!
    wist ook dat het een sterre kijker was en daar wat problemen kon komen.. vandaar dat ik eigelijk voor mijn man had besloten dat ze er bij was anders hadden we het misschien dit keer wel samen gedaan! maar nooit verwacht dat ook de navelstreng om zijn nek en oksel zat waardoor ze hem er niet af kregen ,dus ben blij dat ik het toch heb gedaan:D
    achteraf ben ik ook blij dat ik niet thuis kon bevallen omdat ik medische was want dat had ie echt niet overleefd met alleen verlosk er stonden wel 6 man hem wanhopig te proberen uit mijn buik te krijgen en 1 stond te controleren hoelang hij zonder zuurstof zat en 1 belde de kinderarts en om de operatie kamer in orde te maken !!!! zo raar na 2 goede bevallingen!
    dus hij was ook lekker eigenwijs;)

2. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    ja snap ik ook in zo'n situatie

3. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Meiden, ik ga er vandoor! Gaan gezellig bij vrienden eten..

Prettig weekend allemaal!

4. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Gekko In eerste instantie hoefde ik mijn moeder er ook niet per se bij te hebben. Maar toen ze overdag tijdens de weeen even langs kwam vond ik het toch wel heel fijn dat ze er was. Ook bij de bevalling zelf, eerlijk gezegd vond ik er niets intiems aan. Uiteindelijk stond heel de verloskamer vol met mensen, zou t zo weer op die manier doen. Maar ieder heeft zijn eigen idee en keuze hierbij.

5. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Zelfs mijn schoonmoeder (die uit chili overgekomen was), vader en zusje waren erbij. Niet allemaal met hun neus er bovenop hoor maar achter in de kamer. Ook nog mijn eigen vk, een vk uit t ziekenhuis en nog 2 artsen. Het leek wel een feestje haha Ik vond het wel gezellig en had ik afleiding tussen de weeebn door. Wat ik ook wel fijn vond, is dat je moeder het zelf ook al meegemaakt heeft. Zij heeft mij naast mijn vriend goed gesteund (lees ik heb haar hand echt blauw geknepen)

6. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Fijne avond mel...
    Ik snapte wat je bedoelde hoor ;)

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik begrijp het wel ergens Esth.... maar ergens... snap je? En in het geval van Beppie en Diaan begrijp ik het ook wel. Maar toch....

Ik denk dat het op het moment wel los zal lopen...

8. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Bij Loïs was mn moeder dr niet bij...was wel in t zh...hebben we gehaald toen alle bende opgeruimd was

9. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    hier geen moeder bij bevalling.. t liefst zou ik tot t persen helemaal alleen willen zijn:)
    als ik pijn heb mag niemand me aanraken en wil ik niet dat er gepraat word :p
    mijn bevalkamer was dan ook erg rustig :p
    Dit keer wil ik thuis blijven.. onder de douche tot k persdrang krijg, daarna mogen ze me naar bed slepen :D

10. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Hey gekko !

11. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Kep ook geen woord gezegt tijdens de bevalling...was echt in mezelf gekeerd...dus gezellig zullen ze t niet hebben in die kamer...kep maar ff ligas en drinken voor ze gehaald...zit in de vluchtkoffer

12. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ik zal het je nog leuker vertellen haha...bij mij waren mijn vriend, mijn moeder +vader,schoonmoeder en schoonzusje erbij...en als mijn beste vriendin en zus van mijn vriend niet hoefden te werken waren die er ook bij geweest!!!

mijn ouders zijn btw alle 3 de keren erbij!!!
    heb zo'n super band met me ouders dat ik ze dit niet wilde onthouden en schaamte heb ik al helemaal niet t.o.v hun!!!

moet ook eerlijk zeggen dat het me niet boeide...al stond het hele NL hockey team aan me bed op me doos te staren....was totaal niet bezig met wie er omheen stond......me kind zouu enmoest er z s m uit hahaahh

13. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hey true
    hoe is het met je?!

14. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Haha true...wijntje en toastje dr bij....

15. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    het gaat wel....ben erg emotioneel de laatste dagen!
    zijn ook een aantal dingen die ik nu pas lijk te beseffen/verwerken uit de afgelopen jaren(oa mijn 2 gedwongen abortussen)
    heb gelukkig een super vriendin waar ik het mee kan bespreken die idem heeft meegemaakt(ze is tevens peettante van Senna)

16. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Hey Es! Jij ook zo laat nog online? Hoe gaat het nu met je..

17. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Haha True, ik zou er niet aan moeten denken!!
    Vervelend dat je je zo naar voelt maar wel fijndat je bij iemand je hart kan luchten..

Truste allemaal en tot morgen

18. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    Ja true den ook al stond er Jan en alleman bij dat het me niet kon schelen! Als ik maar geholpen werd!!
    Raar bij de 2de van mijn was het bezoektijd en kwam me opa,oma me 2 tantes me nicht en me vader maar had toen ineens volledige ontsluiting ,ging ineens zo hard! Dus hun allemaal achter gordijn en me moeder en man binnen het gordijn! Vond het nog wel gezellig zo tussen de weeen door:D

19. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Haha, ja, ik was een avondje weg geweest met vriendinnen en kwam even terug lezen hier. Het gaat goed hier. Ik hoop dat mijn BMS dik genoeg gaat worden, zodat de embryo goed blijft plakken.

En bij jou? Ben je er al uit hoe je het gaat doen met de kamers in huis?

20. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    ess hoop het zo voor jullie!!!!!!

Deel Deze Pagina