Goedemorgen Diaan en Gekko! Gekko, heel irritant ja! Hoe gaat het met jou? Ben je nog een beetje fit? Het begint echt op te schieten voor je!
gaat wel gekko...beter als gister iig straks met de trein naar man zn werk ...gaan we m ophalen en dan weekend !!!
Die fitheid wordt steeds minder.... ik ga nu de laatste muren van de badkamer schrobben... (zaten vieze stukjes op... bleeeggh) Maar dat ik daar drie dagen over doe kan ook te maken hebben met hoe ongelofelijk niet leuk ik dat vindt om te doen.... Het is ieder jaar na de winter weer... en dan blijft het weer een jaar weg... en dan is het er in de lente ineens weer.... (en dan hou ik de badkamer gewoon echt goed bij....) Waar ik meer last van heb is dat verschuivende zwaartepunt..... katten eten geven, vaatwasser inruimen en uitruimen... van de bank komen... het gaat steeds minder soepel... Owhja... en mijn ouders waren van de week terug gekomen van vakantie... dus man en ik gingen even langs... eerste wat mijn moeder zegt... zo jij bent dik... gelijk maar teruggekopt dat zij dat ook is... (al is ze een heel stuk afgevallen... dat zeg ik moederdag wel) Maar ze had het A anders kunnen formuleren en B even hoi kunnen zeggen...(of zijn dit nou die beroemde hormonen?)
Ik merk dat we heel erg in de gaten worden gehouden Mel.... Elke dag wel gasten.... met een regelmaat gewoon twee gasten aanwezig.. ik weet niet of het dezelfde zijn... maar ze mogen van mij meekletsen Diaan klinkt heerlijk en leuk... en nu is je kleine meid gewoon lekker fit en niet ziek...
Gekko, je moet ook gewoon een stapje terug nemen met deze termijn.. Ik gebruik trouwens eens in de zoveel tijd een goedje van HG voor plekken in de badkamer.. Even inspuiten (pas op, zit bleek in), laten inwerken en afspoelen.. Klaar! Wat betreft je moeder.. Ik snap je, maar ik denk ook dat de hormonen het wel een beetje erger maken dan het is..
Nu weer 0.. we hebben ze weggejaagd Dat gebeurd nu altijd... dat HG heb ik ook een tijd gebruikt.. maar ik vindt het zo erg stinken....Db zit het dan ook op het plafond... en daar kan ik echt niet afspoelen... Ik heb nu gewoon schuurmiddel met bleek...
Kunnen ze die niet verwijderen Engel? Klinkt alsof je er toch last van hebt.... Het klinkt in ieder geval heel erg vervelend!!
@Engel Wat een pech heb je toch. @Mel Gister zag ik het streepje niet en vandaag wel @Gekko Die schimmelplekjes in de douche heb ik ook (omdat we er geen raam hebben). Ik doe ook eens in de 3 maanden met HG, ook t plafond. Dan blijft het weer een tijdje weg.
Hier hebben we wel een raam... maar in de winter is die langer dicht.... (zomers alleen s'nachts gesloten) En onze badkamer is het werk van een handige harry.... Bad niet ondersteund.. (die hangt aan de kitrand) plafond van plastic schrootjes waar spotje in zijn gehangen... en nog een paar "slimme" oplossingen.. Badkamer is het volgende project in ons huis zoals jullie dus begrijpen... (al gaan we dat dus niet zelf doen) Kitrand moet ik nog even voor de kleine komt vervangen.... anders krijgen we lekkage....
Jemig Engel, ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen! Est, als ik die van gisteren erbij pak, is het toch wel een flink verschil.. Es, dat vraag ik me dus ook af! Ik ben 3 dagen overtijd ja. Of ik moet het niet goed gevoelt hebben, dat mijn ei toch later was..
Maandag een gesprek met de chirurg en anethesist voor afspraak galblaas verwijdering. Denk dat ik er daarna van af moet zijn
goedenmorgen dames ik heb toch besloten voor een keizersnee de gyn vond dat wel een wijs besluit van mij en ik denk zelf ook dat het een goede beslissing is de keizersnee word in week 21 gepland hoor volgende de dag tenzij meneer er eerder uit wil natuurlijk hoe gaat het hier verder met iedereen?