Engel, hopelijk ben je er dan vanaf! Bren, was vast een moeilijk besluit, maar ook ik denk de juiste keuze! Je kan nog even aan t idee wennen..
Bren ik denk dat dat een slim besluit was.... heb je er zelf ook vrede mee? Week 21.. dat is al over drie weken.....sorry 2.5 week.. 16 dagen...
nou moeilijk viel wel mee mel want als ik gewoon kijk wat voor mij en dus uiteindelijk het beste is voor de kleine man is dat een keizersnee en echt iedereen zei dat een keizersnee het beste zou zijn en ik kan me er nu ind op voorbereiden gekko ja duurt niet lang meer voor ik hem in de armen heb al heb ik het idee dat ik week 21 niet haal waarom weet ik niet denk dat meneer zich eerder zal gaan aanmelden
Hahahaha... dat idee heb ik bij mezelf ook... ik denk een week eerder... Waarom.. geen idee.... Al helemaal niet als je weet dat de kinderen van mijn oma en mijn moeder allemaal twee weken later kwamen... en ook de kinderen van mijn schoonmoeder kwamen anderhalve tot twee weken later..... Heb jij ook een voorgevoel voor een datum... mijn gevoel zet me ergens tussen 12 en 14 juni
ik heb ook het idee een week eerder papa zegt 16 mei ik zelf heb het idee dat die dat weekend komt 19/20 mei ofzo maar ja we gaan het zien
dikke knuff miss...t komt goed...duurt maar heel kort en dan weet je t maar zeker...maar leuk is t niet ...knuffel voor jou bren ... goede keuze...is ws voor jullie alletwee beter mel....knuffel gekko...ik doe t ook met die hg....puur op een sponsje ff dr overheen halen 10 minuten laten intrekken en weer afspoelen en engel...voor jou ook een knuff ben nu naar de trein ... gaan lekker 1e klasse
Lieve Meiden! Toen we hier samen begonnen met schrijven had ik nooit gedacht dat het zo lang zou gaan duren om zwanger te raken. Een aantal werden zwanger, kregen prachtige baby's, een aantal zijn nog zwanger en dan had je nog Es, Miss en ik die elke ronde weer op rood gingen.. Ik had gehoopt dat ik de rij zou sluiten van ons drie. Es was me gelukkig voor, na heel veel teleurstellingen mocht zij eindelijk op roze! Nu alleen Miss en ik nog, een zal de laatste moeten zijn.. Hoeveel ik ook hoopte op een zwangerschap, ik had het Miss zo gegund om mij voor te zijn! Lieve Miss en andere meiden, met gemengde gevoelens kom ik jullie vertellen dat mijn test donkerder geworden is en ik geloof dat ik zwanger ben. Ik ben de gelukkigste vrouw op aarde op dit moment maar laat ook een traantje voor Miss, die de taak van laatste zwangere Chica op zich zal moeten nemen. Meiden, laten we allemaal hard duimen voor Miss! Ik hoop dat je ons gauw kan komen verrassen met geweldig nieuws!
@Mel Van harte gefeliciteerd en wat een lief stukje *kippenvel* @Mis Ik blijf voor je duimen en hopen dat jij heeeeeel snel onze hekkensluitster mag zijn. En veel sterkte maandag!!
Hier ook kippenvel en een brok in mijn keel. Wat heb je dat mooi omschreven. Ik ben ontzettend blij voor je Mel. En met Miss komt het ook goed. We blijven vechten, ook voor haar! Omdat we nu eenmaal allemaal weten hoe het is om in deze angst te leven. We slepen elkaar er doorheen!
druk hier wie weet waar de glazen bol is ? ik denk n meisje voor mel en dat denk ik ook voor es denk ik