Dat was wel al voorspeld bij de twintig weken echo.... maar goed we zien het vanzelf... Ik hoop wel dat het voor die tijd over gaat... liefst iets eerder?
Miss heel veel sterkte!! Diaan ik weet het... maak me er ook niet echt druk om.... ben niet de eerste en niet de laatste..
ff snel van mijn kant... mel wat geweldig!!! je bent zwanger!!! miss een hele dikke knuffel maar ook jou gaat het lukken!!l succes vandaag lieverd! vee
hey lieve meiden, nou het is achter de rug. het deed me aardig zeer, maar toch is het me 100% mee gevallen. ik moest eerst even urine inleveren bij poli 35 zo gezegt zo gedaan. toen kon ik door naar poli 60, god oh god wat had ik een buikpijn van de zenuwen. ik werdt naar binnen geroepen en moest op een tafel gaan liggen, als eerst kwam de eendenbek dat voelde al niet heel prettig maar niet pijnlijk. ze vertelde dat het slangetje en de vloeistof wat kramp kon veroorzaken. toen bracht ze het slangetje in dat voelde ik aardig en dat voelde idd als kramp, toen ze mijn baarmoeder in wou gaan ging dat niet helemaal goed want ik heb zoals zij dat mooi zei een mobiele baarmoeder toen riep ze de assistente en vroeg om een gele slang + naald dus ik kreeg het spaansbenauwd maar ze bedoelde gelukkig geen naald waarmee je een prik krijgt. uiteindelijk zat het slangetje goed en kon ze de vloeistof in gaan spuiten dit ging gelukkig goed en ik voelde er helemaal niets van... ongeveer 2 minuten later was ze al klaar, haalde het slangetje eruit en ik kon me gaan aankleden... toen ik daar weg liep kreeg ik me toch last van de linkerkant dus ik heb een pijnstiller ingenomen en nu gaat het wel weer... ik moest weer even naar de wachtkamer om op een rontgenfoto te wachten nou na 20 minuutjes werdt ik naar binnen geroepen, ik moest weer op een bed gaan liggen en daar werdt ik me toch draaierig nou toen de foto gemaakt was en ik weer rechtop mocht gaan zitten was alles weer goed... de gyn vertelde me zien dat rechts perfect doorliep en dat er links een hele kleine (miniscuul) opstopping/verstopping zat maar dat die nu weg is! maar dat het er verder helemaal goed uit zag ik kon een vervolg afspraak maken voor over ongeveer 3 weken en dan gaan we verdere stappen bespreken... die afspraak staat nu gepland voor 04-06-12!
Lieve Miss, Gelukkig is het je mee gevallen! En natuurlijk ook goed nieuws dat er geen ernstige verstopping oid te zien was! Hoop dat je op de vervolgafspraak nog wat wijzer wordt! XX
Op naar 4 juni Miss!!!! En nu eerst lekker genieten van het weekendje weg komend weekend. Dat heb je verdiend! Mel, kan niet meer missen he: dik zwanger!!!!
@Miss Fijn om te horen dat er niets verstopt zit en het mee viel met de pijn. @Mel Om die laatste test kan je zeker niet heen
Goedemorgen lieve meiden! Es, nog maar 1 nachtje slapen!!! Spannend hè, ik denk nog steeds dat jij twee wondertjes in je buik hebt zitten.. Hoe laat moet je? Ik heb me op gegeven voor moeders voor moeders! Vorige keren niet gedaan maar kan ik nu toch niet meer maken!