goedemorgen allemaal! hoe is het hier?! @diaan, ieuwwww luizen!!! @es, hoelaat mag je morgen voor de echo?!
goedenmorgen dames miss fijn dat het allemaal is mee gevallen en nu ff afwachten mel je kan echt er niet meer om heen wat een duidelijke posi test woehoeeeeeee diana he bah luizen krijg er gelijk jeuk van als ik er aan denk :S hoe gaat het verder met iedereen?
Morgen om 11.15 uur echo en om 14.30 moeders voor moeders. Ik weet dus niet of ik meteen kan komen posten hier. Dus geen zorgen maken als het wat langer duurt!!
ess spannend hoor ben erg benieuwt of 1 of 2 zijn en hoe het gaat heel veel plezier in elk geval al vast
Es, ik ben ook erg benieuwd! Hoop dat je een prachtige echo hebt en een beetje durft te genieten daarna!
was heerlijk weer esth... en zo knap...kleren aan ...ze spring in het water ...en ze zwemt gewoon echt! knappe kop
Goedemorgen iedereen... Diaan ik had gister een schaamteloos dagje hangen.... Ess we wachten in spanning!! Mel leuke ticker... Miss hoe is het nu met jou?
ook wel ns lekker gekko , maar nu t einde dichterbij komt houd ik je wel in gaten he over n uurtje mag es he hoop zo dat alles goed is, zullen t r 2 zijn ?