Es, ik hoop uiteraard met je mee! Wanneer moet je weer terug komen? Zou wel gaaf zijn als wij (miss, jij en ik) deze ronde op roze mochten he! Ik denk dat we het toch zo laten en de baby een eigen hoek in onze kamer geven.. Dan zien we tegen die tijd wel of ze samen kunnen of niet.
Een hele goede zondag morgen! Es, spannend woensdag! Ik hoop op een heel mooi dik bm slijmvlies Engel, hoe gaat het met jou en je kleine lieve man? Zit je op een roze wolk? Diaan.. Ik durf het bijna niet te vragen.. Hier gisteren een ovu gedaan maar die kleurde eerst heel vreemd en uiteindelijk een veeel lichter streepje als de dag ervoor.. Bmm stond gisteren heel hoog en had duidelijk vruchtbaar slijm. Misschien is mijn lh piek dus zelfs al geweest.. Heel maf deze ronde!
@Mel De boel is een beetje in de war bij jou... Nu toch maar duimen dat het geklus z'n vruchten afwerpt.
goedemorgen dames es spannend woensdag ik ga heel hard duimen dat het goed is en dat de 24ste een vruchtbare terugplaatsing is diana bij jou alles dus nog steeds warm binnen mel miss al geweest? nou hoop dat er wel geklust is hihi en dat het raak is hier weer lekker weekend met nousje vanmiddag cupcakejes bakken en nog ff bij zus van papa kijken die heeft nog het een en ander voor ons
Diaan, hij heeft het veel te goed bij je! Est, er is gelukkig wel geklust hoor!! Bren, wat fijn dat nousje lekker bij jullie is.. En cake bakken en spulletjes kijken is altijd leuk!
Hmm appelkruimel... Lekker Diaan Iedereen een fijne zondag verder... wilde even weten hoe het met iedereen en Diaan is...... Tot morgen!!