Ja, dankzij de medicijnen die hiervan worden gemaakt heb ik een kans om zwanger te raken. Ik kon helaas pas later beginnen omdat mijn contactpersoon op vakantie was en daarna pas een afspraak kon inplannen. Maar geeft niet: alle beetjes helpen!
Goedemorgen meiden! Es, ik vind het super dat je mee doet, het aantal weken maakt natuurlijk helemaal niet uit!
Diaan, wat goed van hem! Mooie mijlpaal! Gekko, leuk! Hoop dat het kaartje naar je zin is.. Est, werk ze vandaag.
nou ik vond t wel spannend hoor straks vond ik t niks en kon ik weer opnieuw beginnen (wat ik dus ook 3 x heb gedaan )
Loïs deed t met n maand of 6 ...denk (hoop) dat t meer per ongeluk ging....hij heeft echt n hekel aan op zn buik liggen... jij bent alweer 6 weken mel je beebje is 13 mm
goedenmorgen dames hoe gaat het hier iedereen een leuk weekend/ moederdag gehad? hier alles goed en rustig nog hihi nog maar max 9 dagen wat gaat het snel word steeds spannender morgen weer naar de gyn voor controle ben benieuwt
Stof ze dan Diaan!! Als ik opnieuw moet beginnen is het niet echt een ramp... maar gewoon wat extra tijd.. Het schiet idd op voor jou Bren... nog even en je hebt je mannetje in je armen!! Mel hoe gaat het met de moeheid?