Even miepen hoor..... Maar het is hier de laatste twee dagen druk in mijn buik.... Vorige week was de kleine redelijk rustig.. maar de afgelopen twee dagen is er de hik en gewroet en gedraai... zit regelmatig een bult in mijn buik.... Al moet ik zeggen.... s'nachts is het nog steeds rustig en stil....
goedemiddag dames, we zijn weer thuis na een weekendje centerparcs. we hebben het heerlijk gehad, baalde er onderhand gewoon van dat we naar huis gingen... @mel & es, wat een prachtige MvM testen goed werk dat jullie mee doen... hoe is het hier?!
Jemig geen idee dan Diaan... ik ben geen vlekkenreus Misschien hier op het forum een vraagje plaatsen bij grootmoeders tips? Of ff google gebruiken? Tot nu toe redt ik het met shout en een oranje flesje met wonderspul..... Weet even niet wat er in het oranje flesje zit.. maar gele vlekken van 17 jaar oud heeft het eruit gekregen...
het weer was heerlijk, af en toe wel een koude wind maar wel constant het zonnetje... dus ik ben idd weer heerlijk bijgetankt! hoe issie met jou?!
Even naar de zolder gehuppeld.. het oranje flesje is.. Biotex oxi-effect... Anders wassen en in de zon drogen en hopen dat de vlekken verkleuren en de rest niet?
Miss... ik voel me Zwaar....hahahaha.. ik voel me een zeur.. maar ik weet nu waarom een hangbuikzwijn geen schoenen met veters heeft Waar zijn jullie geweest? en hoe gaat het met jou?
Gekko, je mag best even klagen hoor! Ik kon soms ook gek worden van het gewroet en gehik.. En ja, t wordt gewoon zwaar nu.. Miss, fijn dat jullie genoten hebben! Maar ook gezellig dat je er weer bent!
had t idd in de zon hangen ,strakkies ff kijken.ben niet thuis nu heb weer zo'n fijne plek onder mn arm ,klein nog,schijnt zo klein wel weg te gaan van ab laatste loodjes wegen t zwaarste gekko
Hahahahaha.. dat is het ding met laatste loodjes.... Die zijn nooit vederlicht... ik hoop dat de zon zijn werk dan heeft gedaan....
Trouwens wat is dat nu toch ineens bij jou Diaan... ik zou er helemaal dol van worden die plekken onder mijn arm...
weet t niet gekko, hoop dat de ha gelink heeft en t gewoon verdwijnt nu t doet geen zeer nu kan ik morgen iig mee zwemlessen
Dat het nu geen pijn doet is in ieder geval mooi meegenomen.... en dat je morgen lekker kan zwemmen ook... en blijkbaar hou je het goed in de gaten allemaal....
@gekko, je bent geen zeur, ik geloof heel graag dat het op een gegeven moment gewoon zwaar wordt en daarbij ben je er gewoon aan toe om jullie kleine man in je armen te houden... met mij gaat het wel goed, ben lekker uitgerust. baalde er wel van dat ik overal gezinnetjes met die lieve kleine babytjes zag lopen maar ja dat hou je gewoon! we zijn op de eemhof geweest, was heerlijk maar zou denk ik niet nog eens naar dit park gaan gewoon omdat ze niet echt een market dome hebben maar alles ligt los uit elkaar... @mel, Thnxx hoe is het met jou?!
Gekko, we hebben inderdaad een bedje gekocht! Heb er een op mp gevonden voor weinig, alleen even schilderen nog.. Miss, wij zijn ook eens op de Eemhof geweest, ik vond het toen ook jammer dat alles los van elkaar vandaan lag.
Komt ook waarschijnlijk omdat je ermee bezig bent.. al begrijp ik dat het vervelend is voor je... Als je graag met iemand wil trouwen en diegene weet het niet zeker zie je ineens iedereen trouwen...
Hoi meiden, ik zit met Hemelvaart in Zuid Frankrijk. Hebben jullie nog tips wat betreft in de zon zitten als je zwanger bent??