mag gewoon maar kijk uit voor n zwangerschapsmasker dat zijn pigment vlekken en die gaan niet meer weg,goed smeren dus! of gewoon niet gaan,ga ik wel in jullie plaats
Ess Goed smeren, niet te lang in de zon (in de schaduw wordt je ook bruin en die blijft ook langer "kleven") en voldoende drinken.
Hier nu strak blauw... maar 10 min geleden was het mooi donker grijs... Het is weer om te groeien.... planten doen het er goed op....
Gisteren lag mijn man met zijn hoofd op mijn buik..... en ineens.... Ik hoor het hartje...stil... niet bewegen... ja ik hoor het echt...hahahaha tv gelijk uit zodat hij het nog beter kon horen... Later.... wel jammer dat jij dat niet kan horen.... ik.. ik voel alles beter... hij weer.. ja jij krijgt trappen tegen je ribben en ik hoor het hartje... weer later.. ik voel een klap op mijn bekken... mijn man... ik hoor pok.. wat is dat...
hahaha gekko ,denk je dat t getrappel zult missen als ie geboren is ? is de post al geweest bij je ? je krijgt je proefdruk vandaag toch ?
Aloha lady's kom alleen even gedag zeggen. Vriendin heeft net Alika opgehaald en is met haar naar de stad. Heb ik mooi mijn handen vrij om te werken
goedemiddag dames, hoe is het hier?! we gaan waarschijnlijk donderdag een nieuwe kledingkast kopen het wordt deze kast maar dan met allemaal dichte deuren...