ja precies diana jij bent de eerst voor deel 8 hoop dat het snel is want ben zooooo nieuwschierig heeft iemand trouwens nog wat van apie gehoord hoe het gaat met haar?
Ik heb haar vandaag een pb gestuurd... En ja het gaat heel erg snel Bren... je bent al op de helft!!! en ik ben over drie weken op de helft....(helpie)
ja nog maar 20 weekjes ong voor mij voor iets meer maar ja miss ik laat jij vroeg en bevallen we samen hahaha
Hahahahahaha.. ja dat kan ook nog eens..... hebben we weer zo'n spannend moment als we nu hebben Tijd zal het leren Bren..... maar grappig zou het wel zijn.... Leuke datum om tegelijkertijd te bevallen zou de 17e juni zijn.... vaderdag
pffff dat duurt wel lang hoor nog hahah maar indd een leuke dag om samen te bevallen ben benieuwt hoe het allemaal gaat lopen
hoi meiden, ik ben van plan om een Samsung Galaxy S II aan te schaffen. heeft 1 van jullie hier ervaring mee?!
Heel erg hollands hier... boerenkool... hmmmm heerlijk... met vegge rookworst en spekkies... hmmmmm Jij?
Morgen echo!!! Hopelijk dit keer geen slecht nieuws. Vorige 2 behandelingen steeds overstimulatie, teveel eiblaasjes, te sterke reactie op de medicatie... Kan dit keer niet, maar zie het al voor me: te dun baarmoederslijm o.i.d.....
ieuwww boerenkool BAH bleghh sorry maar dat vind ik zoo vies wij eten spaghetti @diaan, lekker pizzaaaaaa @ess, lieverd ik duim voor je dat alles goed is deze keer! Bekijk bijlage 213736
En... Ik ga in januari of februari op roze, dat heb ik mezelf verplicht! En dan hoop ik heel hard dat ik met Es en Miss kan kletsen over echo's, kloppende hartjes en andere zwangerschaps perikelen..
@Miss Mijn zusje en 2 vriendinnen hebben die en zijn er erg blij mee. Wij eten gemengde pastinaak/wortel salade uit de oven. Jummy
Hee zitten jullie hier was jullie al kwijt hahaha... Begreep dat laatste berichtje van gekko al niet... De vermoeid heid slaat hier flink toe ogen branden gigantisch uit me koppie van moe heid. Niet gek als je maar 4 uurtjes geslapen heb hihi.... Ik ga ff een abbo nemen op dit topic hihi ... Kom op diaan nu ben jij aan de beurt ik zeg 14 januari.