sorry meiden heb nog niet terug gelezen.... wilde alleen beppie ff heeeeeeeeeeeeel erg bedanken voor het super mooie/lieve/schattige kadootje voor Senna!!!!!!!!!!!! echt lieverd...tis super geweldig!!!!!!!!!!! ik heb hem afgelopen week al gekregen maar nog geen tijd gehad om te bedanken!
Goedemorgen Miss!! Diaan is voor zover ik weet nog niet bvallen maar dat kan natuurlijk ieder moment anders zijn.. Hoe gaat het met jou? In je vruchtbare dagen nu zeker??
oww he verdorie! ik had het zo gehoopt voor haar. nou ja dan maar hopen dat ie snel komt... ik zit idd in mijn vruchtbare dagen zal vandaag eens beginnen met mijn ovu testen... op wel CD zit jij nou?!
Ik had het ook gehoopt voor Diaan.. Ik zit op dag 14 nu. Had vrijdag een ovu test die bijna posi was maar zaterdag een vreemde test die pas laat begon door te lopen en uiteindelijk lichter was. Gisteren een test die helemaal niet door wilde lopen dus denk dat het een doosje was die niet helemaal ok is. Wel duidelijk vruchtbaar slijm gehad en een hoge bmm.. Ik denk dus dat mijn ei geweest is al.
he wat vervelend van die ovulatietesten maar goed dat ie vrijdag dan meteen licht positief was... welke testen gebruik jij?! ik hoop zo dat jij, Es en ik snel positief mogen testen.
Morgen Diaan! Miss, hij was echt al bijna zo donker als de controle streep.. Ik gebruik testpoint testen.. Ik hoop het ook zo hard Miss..
Miss, gebruik ze al die tijd al en nooit enige twijfel gehad.. Ik koop ze bij de Etos. Jij gebruikt cb zeker he? Diaan, hoe gaat het met je? Slaap je nog een beetje s nachts?
Môge miss Vannacht heel slecht mel..Loïs had steeds kramp in dr teen...stond helemaal krom..echt zielig