December Chica's Vol. VIII

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    bren ! ffies nog
    spannend he

2. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    Ja ff nog dian gelukkig wel heb wel gehad nu die buik zit echt in de weg en nergens puf voor en benauwd dus van mij hoeft die echt niet nog een week te wachten en mag die wel gaan komen
    En dan erbij zijn we ook erg nieuwschierig naar de kleine man dus kleine man kom maar we zijn er klaar :)

3. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    goeiemorgen op deze zonovergoten dag

4. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    morgen dames

wat een heerlijk zonnig weertje op deze hemelvaart dag
    jullie nog plannen?
    wij gaan hier bij ons in de wijk ff naar de hoogte 80 een bult waar allemaal dingen te doen theater spellentjes knutselen dus nousje heeft er al zin in :)

5. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Bren oeh spannend, nog eventjes en jullie mannetje is er. Je hebt vast een leuke dag gehad met Nousje.

Hier was een pottenbakkersfestival. Erg leuk om even te kijken zeker met dit weer.
    Volgende week sta ik op de Olmenhorstfair in Lisse, schijnt ook heel leuk te zijn

6. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    goeiemorgen

7. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Goedemorgen!

8. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    net ongeveer 350 fotos besteld voor 25 euro incl verzendkosten
    met witte rand
    25e wordt t geleverd....mij benieuwen

9. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ben dr nu vantussen
    tot later

10. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Hopelijk zijn de foto's naar wens Diaan! Fijne dag!

11. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hoi meiden

het wordt idd echt spannend nu bren!!!!!!!

hier was het ook weer geweldig 'gezellig' !!

me kids liepen achterom en ineens komt die halve gare zoon van de buren achter me jongste aan!!
    me vriend gelijk er achteraan om me zoon te helpen maar die was weggerent!!!

toen me vriend voorom kwam heeft ie de ouders aangesproken en gewaarschuwt dat ze hun achterlijk joch in de gaten moesten houden!!!
    zei gelijk schelden van je bent een vieze hoer en mongool ....heeft zeker nooit naar dr eigen gekeken.....(die vent durfde zijn bek niet open te trekken) en zei dat ik dr zoon had uitgescholden en het via de kids uitspeelde....terwijl ik hem woensdag alleen gewaarschuwt had dat ie niet moest wagen om bij me zoons in de buurt te komen(toen ie ze weer wilde aanvallen waar we bij waren...we kwamen nl net de straat in te lopen) hij heeft me voor k*nker...kuthoer...kutwijf etc uitgescholden maar heb er niet op gereageerd....alleen gezegd jaja en loop nu maar door naar huis!!

ineens kwam ze vandaag dus na die scheldpartij naar buiten met een ijzeren staaf en was me vriend aan het bedreigen...me vriend springt over het hekwerk in de voortuin maar ze was gelijk weg naar binnen!!

wij politie gebeld maar niks gezien!!... ja wel gezien.... ze stopten voor de deur en gingen alleen bij die klootzakken binnen en reden daarna weg

ik weeeeeeeeeeeeer 112 gebeld maar nog niks gehoord...ze werden weggeroepen was antwoord van centrale we zouden gebeld worden of ze zouden langskomen.....tot op heden niks gezien!!

nu zijn ze alles aan het verdraaien dat zij dat deed uit zelfverdediging(hoorde ik dr zeggen)
    echt ik heb hier zoooooooooooooooooooooooooooo genoeg van...en 1 dezer dagen draai ik door en kunnen ze mij of me vriend vastzetten!!!

we zijn hier al een jaar mee bezig (ofja vandaag pcies 11 mnd) en heb het helemaal gehad

ze gooien het steeds op het feit dat hun zoon niet 100% is.....nou dat zijn ze allemaal niet!!! en dan nog heeft een kind opvoeding nodig!!!!!!! JUIST DAn!!!!!

sorry vooor me ego bericht maar dit is ook oa de reden dat ik niet vaak online ben....we zijn om deze reden veel weg van huis!!!

ik mis jullie wel allemaal heel erg en hoop dat het met iedereen goed gaat!!!

dikke kus en knuffel van ons!!!

12. Esthertie

@True Wat een enorme rot situatie. Kan mij voorstellen dat je woongenot daardoor helemaal verpest wordt. Maar hebben die mensen alleen rizie met jullie of ook met andere buren... Dan kunnen jullie toch allemaal een aanklacht indienen? Ik hoop dat er snel verandering in de situatie komt want dit is geen pretje met kleine kids.

@Bren Gaat alles nog goed????

13. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Bren en papa van harte gefeliciteerd met jullie zoon Keano!!

Toch geen keizersnee, de kleine had haast ;)

En natuurlijk een super mooie naam! Geniet lekker met zn 3 en laat je lekker verwennen!!

14. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Huh Bren.. Mis ik wat?

Nou ja, van harte gefeliciteerd in ieder geval! Hoor graag gauw hoe het met jullie gaat! Geniet, geniet en geniet met z'n viertjes nu!

15. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    lieve bren papa en nousje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje !!
    geniet van elkaar ...hoop snel van jullie te horen

veel liefs

16. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Whaaaa Bren & Papa!!!

Gefeliciteerd met jullie zoon!!
    Mooie naam heeft jullie ventje gekregen!
    Is alles goed gegaan?? Hoe voel je je Bren?

Kussss

17. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @bren en natuurlijk ook voor papa...
    ik had je op FB al gefeliciteerd maar hier nog eens!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine kanjer Keano Alfonso! Bekijk bijlage 246496

18. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    en hoe toevallig kan het zijn, hier 2 Keano's! deze naam hadden wij ook in gedachte als we ooit een zoontje zouden krijgen... (maar nu niet meer hoor)

19. Esthertie

Bren&Papa
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!
    Geniet er lekker van met t gezinnetje.

20. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goedenmorgen dames

sorry dat ik nu pas wat laat horen maar het ging in zo`n sneltrein vaart en papa zou gister jullie hebben bericht maar die liep te veel met zijn hoofd in de wolken hihihi
    maar de kleine man is dus geboren en heet keano alfonso hij is 19-05-2012 om 8.18 uur geboren op het ok
    en woog 3494gram
    het is een heel mooi mannentje natuurlijk en doet het erg goed.
    maar zo als ik dus al zei het ging allemaal zo hard dat er geen tijd meer was voor een keizersnee hihi
    s`nachts uur of 2 is beetje begonnen toen was hij lekker aan het rommelen niet echt meer geslapen dus ben ik er half 5 uit gegaan ff gaan douche kijken of wat rustiger werd maar niet dus ziekenhuis gebeld 6 uur waren we daar aan het ecg iets voor 7 uur naar de wc en weer gaan liggen nou ik lag nog geen paar min en daar ging me vruchtwater papa snel verpleging gehaald en ondertussen maar gaan bellen want ja nu wisten we zeker het gaat gebeuren
    alles werd in gang gezet ok werd klaar gemaakt ondertussen ff kijken hoeveel ontsluiting 4 cm al nog geen kwartier 20 min later kreeg ik echt persweeen en nog maar is kijken hoe ver nu was 9 cm dus heeeeeeel rap naar ok dit was iets voor 8 uur papa had nog maar net op tijd zijn pak aan hihiihi en weg was ik al
    nou op het ok nog steeds vanuit gaant dat ik keizersnee zou gaan krijgen dus ruggenprik alles klaar gemaakt en gyn kijken maar zag al de billentjes en zei we gaan het toch anders doen we gaan proberen of het natuurlijk kan ik had zoiets dat kan ik toch nooit maar toch proberen en met ik dacht 7 weeen was daar keano alfonso om 8.18
    en ik had het mooi maar geflikt :):) en de kleine man heeft er gelukkig ook heel weinig last van gehad ja hij heeft blauwe billen en ballentjes en een paar blaren op zijn ballentjes maar verder doet die het geweldig ook borstvoeding gaat super dus ik ben super blij
    en vanmorgen mochten we dus ook al weer lekker naar huis dus we zijn nu lekker thuis en ga er lekker van genieten :)
    ik spreek jullie snel weer meiden dank je wel allemaal voor jullie reacties die ik al heb gehad

Deel Deze Pagina