Diaan, ik bedoelde geloof ik mel ook....denk ik...tenminste.... Miss.. het is toch zo.... zat me af te vragen... kijkt een giraffe waar ze haal kalf ter aarde laat sorten.... of komt het kalf daar vanzelf achter... er zijn nogal wat gemene doornstruiken daar in Afrika... rotsen vast ook....
Nee es is eerst toch?! mel is 7 weken en es iets van 9 weken... geloof ik... @gekko, je hebt wel gelijk maar ik moest zo om je verhaaltje lachen!
Dat zei ik toch,... eerst ess en dan... en toen was ik zo stom om het niet bij de naam te noemen... maar ik bedoelde Mel.... en dan is Miss.....dat weet ik zeker!!
let's hope so.. maar ik bedenk me nu dat we iemand overslaan! Anz87 zit er nog tussen, keek net op haar profiel die is 04-09-12 uitgerekend!
@Gekko Jij krijgt een klein Boeddahtje (als ik hem vergelijk met Alika) Vraagje: Heeft een van de mama's ervaring met een travel cot? Wij gaan volgend jaar 4 weken naar Chili en het lijkt mij wel handig voor Alika om in te slapen. Ze hebben daar geen campingbedjes in de huisjes.
Goedemorgen meiden!! Even weer een berichtje van deze kant... Jee, wat is het toch anders druk met 2 kinderen Kom haast niet aan reageren op ZP toe, al lees ik wel vaak mee... @ Gekko: Nu ga je snel meis... Je mag bijna.. En denk tijdens de bevalling dan ook maar aan een giraffe (Whahaha... Je doet je naam weer eer aan!!) @ Diaan: Je mannetje gaat zeker snel!! Hoe vind L het op school?? @ Esth: Alika gaat ook rap he?! Wat een lekker meiske is het toch! En nee, geen ervaring met een travel cot... @ Bren: Hoe bevallen je dagen (en nachten)?? En hoe vind Nousje haar broertje?? @ Mel en Es: Hoe is het met jullie dan?? Nog last van kwaaltjes?? @ Miss: You are next!!! Keep my fingers crossed!!!!!!! Hier alles goed. Micah draait alle kanten op en om zijn as, wil het liefste zitten of staan, maar kan nog niet zonder hulp. Hij is vandaag wennen op het KDV, want over 5 weekjes mag ik (na 9 maanden) ook weer werken... Ryano is druk en druk, want hij is volgende week jarig en dan mag hij eindelijk naar de basisschool Nou meiden.... *knuffff*
Esth, geen ervaring mee... maar wel vaker voorbij zien komen.... het lijkt me wel handig.... Misschien eens kijken op zo'n reisforum? Ik zat namelijk te twijfelen tussen een draagzak en een ruggedrager (zo'n rugzak va 9 mnd) en ben daar eindelijk dankzij zo'n reisforum uitgekomen...
Karine fijn dat alles goed gaat!!! en je hebt helemaal gelijk... Anz zit er nog tussen..... Dus het is... Anz, Ess, Mel.... Jemig de basisschool... zo spannend....
@Karine Lekker dat Ryano naar de basisschool gaat en jij weer aan 't werk onder de mensen. Vind je het vervelend of stiekem ook el zin in? @Gekko Ik ga eens zoeken. Ik heb een Baby Bjorn buikdrager en ben daar heel blij mee. Nu gebruik ik hem niet meer omdat Alika te zwaar voor mij is, mijn vriend kan haar nog wel dragen. Maar ik twijfel nu ook om zo'n rugzak drager aan te schaffen.
Est, wij hebben er toevallig ook pas geleden een gekocht voor de vakantie! Hoorde er goede berichten over.. Of het bevalt weten we helaas nog niet.. Karine, spannend naar de basisschool! Vaak ben je er ook wel weer gauw aan gewent!
Daarom gaan we gelijk voor de rugzakdrager.... voor die tijd denk ik dat we gewoon de wagen gaan gebruiken... Even iets heel anders... wil iemand van jullie...of weet iemand van jullie mensen die 1 of twee cavia's hebben.... mijn ouders hadden dus een tweetal nestjes... maar de meiden van wie ze zijn zorgen eigenlijk niet voldoende voor ze... ze zijn (nog steeds) hand tam en super gezond... (en geen slangenvoer)
esth...ik had voor Loïs een soortgelijk ding...ze lag daar in in dr eigen bedje....tegen de muggen...toen vond ik t heel handig maar ze was wel echt baby baby nog zeg maar.... toen ze eenmaal draaide heb ik haar er niet meer in gehad
ik heb een foto van de fotoboeken in het album knutsels gezet nu wachten tot mn foto's bezorgt worden ik wil aan alle foto's een kartel randje zoals je dat vroeger had...heb dus nog ff wat te knippen strakjes hoop dat jullie snel een huisje vinden voor de beestjes gekko Loïs is panisch voor alles met meer dan 2 poten dus t gaat m hier niet worden ben ik bang
@Dianana Wat zijn die fotoboeken gaaf geworden! Is het ook zo'n vakantie reis bedje? Hoe deed je het met Lois als je ergens ging logeren/slapen waar geen kinder/campingbedje was. Toen zijn nog niet in een bedje kon slapen? @Mel Laat je het weten hoe hij is bevallen.
Diaan, dat weet ik.... ik moet het toch even proberen hier....Beestjes staan in de serre... en het zou wel beter zijn als ze voor de zomer een ander plekkie hebben.... Ik heb twee katten en een bak vol vissen dus ik zit wel zo'n beetje aan mijn huisdier max... db weet ik even niet hoe de katten gaan reageren op die pieperts...