zolang ze nog in de kinderwagen lag sliep ze in de wagenbak daarna ...toen ze daar niet meer in ging... sliep ze in een groot bed waarbij ik een kussen onder het onderlaken had waardoor daar een bult zat waar ze niet overheen kon rollen
ik zal t hier eens vragen om me heen ...maar tis ook niet echt om de hoek natuurlijk maar ik zal t in de groep gooien
@Dianana Ja dat met een kussen heb ik ook wel eens gedaan, maar ze kan nu tijgeren en kruipt dus gewoon over de kussens heen
Dank je Diaan.... Voor iedereen die iemand kent weet of denkt te weten.... Marktplaats.nl > Mooie, lieve en gezonde cavia's te koop ! - Dieren en Toebehoren - Knaagdieren en Marktplaats.nl > Mooie, lieve gezonde cavia's te koop ! - Dieren en Toebehoren - Knaagdieren
Hahahahahaha.. aaahhh Diaan... en ze zijn lief... als je de Serre ingaat wordt je aan alle kanten begroet door het gepiep.... Ze houden echt van mensen... Maar als Lois bang is voor beestjes.... kan je het beter niet doen....
ik heb ze vroeger ook gehad...zo gaaf als je de koelkast opendeed...het bekende skwiek skwiek geluid als ze die deur hoorde... ANDIJVIE!!!
Hahahahahaha.. misschien Lois over haar beestjesfobie helpen Die pluizenbol is eigenlijk een piepende knuffeln
hahahah nou ik zal zeggen...ze heeft n sjoe sjoe pet (of hoe je dat ook schrijft)....een hamster op batterijen...zelf daar schrikt ze zich een ongeluk van als ie onder de bank vandaag komt tis echt zo'n held...snap ook niet waar t vandaan komt...nooit geweest ...van de 1 op de andere dag
@Gekko Aah wat een schatjes. Als Alika ouders is mag ze een huisdier: (dwerg)hamster, cavia, muisje of rat. Nu is het nog wat te vroeg. Gister op de kinderboerderij vond ze de kippen het leukste. @Dianana Nu maar hopen dat Beau haar straks mee neemt naar de beesten en ze er een beetje 'overheen' komt.
Ik heb trouwens net dit strandtentje gekocht. Lijkt mij wel handig voor aan de plassen en op t strand Marktplaats.nl > Strandtent Adventure - Caravans en Kamperen - Kamperen | Tenten
Aggus....hahahaha.. het spijt me hier moest ik wel even om lachen.... ik zie het voor me... zo'n mechanisch mormel... en daar dan van schrikken... het zou mijn zusje geweest kunnen zijn... dat was trouwens ook van het ene op het andere moment.... en daarna.. was het ook ineens weer over... Grootste angst van mijn zusje..... de GROTE... BOZE.... vlinder... kwam ze aan... wahahahaha.. (wangen helemaal nat van de tranen) hij wil me opeten.....echt overstuur... Tot.... ik weet het nog heel goed.... de dag voor haar grote dag dat ze naar groep drie ging.... Ik was met mijn man (toen nog vriend) en mijn zusje naar Emmen gegaan... Ik beloofd.. als je het eng vindt.. gaan we de vlindertuin uit... maar wil je niet even kijken... Dat was goed... achter me schuilen... maar wel doorgaan..... zag ze een kindje wat nectar op haar vinger doen.. en daar kwam een vlinder op zitten....Wat een dapper meisje he? Ja heel dapper... Gaan we zitten om iets te drinken...kom ik met mijn hoofd uit de tas... heeft zusjelief alle flesjes uit zo'n standaard in haar handen en strooit die over zich uit.... Ik was niet zo blij... ja wel dat ze van haar vlinderangst af was... ze heeft ze heel trots gedragen... maar ik moest nog terug naar huis... en het was buiten de vlinderkas een wereld vol wespen...
Even een vraagje.... mijn vader krijgt altijd voor vaderdag een korte broek... Nu wil hij er alleen 1 met het woord opa erop....iemand een idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen???
@Gekko Hahahaha lekkere plakbende in de auto op de terug weg moet dat zijn geweest. En wat een rare vader heb jij Je kan strijk letters kopen, of letters uit stof knippen en die erop naaien.
www.borduurderie.nl zij kan t er op maken met een borduurmachine of met t-shirt transfer...kun je zelf printen en dan dr op strijken
kan idd ook kant en klare letters kopen hebben ze vaak wel op de markt heb nog geen borduurmachine...anders had ik t voor je gedaan
Helaas... geen rijbewijs en helemaal geen auto.... maar de trein.... er waren heel veel wespen op het perron..... Ondertussen kan ik erom lachen... maar toen... En het is een verhaal hoor Esth.... ooit... had mijn vader maar 1 korte broek... en toen vroeg hij een korte broek voor vaderdag... toen had hij er dus twee.... het jaar erna... wilde hij nog wel een korte broek.... twee was namelijk wel wat weinig...jaar erop vroeg ik voor de gein.. korte broek? maar dat was dus een ja... ondertussen...als ik vraag.. wat wil je voor vaderdag... komt er een pruillip... en de vraag.. krijg ik geen korte broek dan... Heb nu wel een leuke gevonden bij de wehkamp... een gele.... zit dan te denken aan een groene opa erop.. (hij heeft vorig jaar van mijn zusje een gele slap gekregen met de groene opa tekst...)
Als je ze zelf maakt uit stof... en je wilt zo'n rafelrandje hebben.. hoe doe je dat dan? En op de markt de letters kopen??? Ik heb alleen nog maar beesten en emblemen gevonden op markten....