@Dianana lekker even wandelen op de markt, fijn. @Gekko Dat is geen pretje, kan je vandaag nog wat slaap in halen op een koel plekje in huis? Ik was vd week ook al verkouden. Nadat t over was begon t gister weer
Jasses dus jij bent ook niet fit... veel drinken en voldoende vitamines? Ik wil eigenlijk vannacht slapen.... ik slaap tegenwoordig overdag ook alweer een uurtje, al was het maar de nacht niet in te storten... Ik was gister gewoon vergeten de gordijnen dicht te doen toen de zon scheen.... en dan krijg je zo'n mooi broeinest Dus nu zijn de gordijnen dicht... en als de zon aan de andere kant staat gaan de gordijnen open en ga ik alles op de tocht zetten.... Ventilator aan vannacht (als dat nodig mocht zijn).
Man is hier trouwens nog steeds niet fit... die komt thuis... wil eten en gaat dan zo goed als slapen....
Goedemorgen dames, hoe is het hier?! @bren, top dat het goed gaat met jullie binkie! Hopelijk is de ontsteking bij zijn balletjes snel weg! @est, wat sneu zo'n klein ziek meisje! Hopelijk knapt ze snel weer op... @gekko, Ik ken die benauwdheid! Gisteren gaf m'n weerstationnetje 41,3 graden aan in huis...
Miss jij zit dus nu ook in de schaduw? Ik was even vergeten hoe snel een kamer zo warm wordt... en als je beneden zit heb je niet echt een idee over hoe warm het boven aan het worden is....
Ik ben nu op mijn werk en hier valt het gelukkig wel mee! ik zie er gewoon tegen op om straks naar huis te gaan dat is toch niet normaal...
Nee gisteren zijn mijn benen een beetje gezwollen... dus blijf ik lekker koel binnen... Wel jammer... ik hou wel van dit weer... maar het mag van mij wel weer een paar graadjes minder... dan staan mijn voeten minder strak...
@Gekko Met je voeten in een tijltje koud water...?? Ik vond t ook echt geen pretje vorig jaar met die warmte hoog zwanger zijn. @Mis Overwerken vanavond?? Lig nu samen met Alika op een grote tuin stoel bij mijn ouders in de tuin. Daar is t goed te doen gelukkig.
Hielp dat Esth? Anders ga ik dat wel doen... en even vragen of man de parasol in de tuin zet.... Kan ik lekker in de schaduw zitten met mijn voeten in een bakkie water
Ik heb t toen niet geprobeerd maar kan mij voorstellen dat t wel lekker is. En daarna met je voeten omhoog zodat t vocht er een beetje uit gaat. Onder de parasol is een oed idee: boekje en een koel glas sap erbij.... Is je man nu thuis omdat hij ziek is? Heb een foto in mijn album gezet van een zieke slapende baby tussen mijn benen
hey meiden wat n weertje he lekker in de tuin en zo t bad opzetten voor loos beautje ligt in bed met alleen n rompertje aan hij had vandaag n korte broek aan met n ruitje en n poloshirtje dr op zo wijs hihihi hij kon zo naar de golfbaan dikke voeten gekko shit johnu t zulk mooi weer is esth ik ga ff kijken naar je foto
Esth nee man is weer werken... heeft wel het weekend op apegapen gelegen en maandag was hij ineens weer beter... dan stort hij s'avonds in.. en de volgende ochtend... naja je begrijpt het... Wat ligt ze lekker bij je trouwens... heeft ze het niet warm? Goed idee trouwens... klinkt als een plan voor morgen Diaan het ziet er ook niet uit.... hahahaha.. weet nu wel hoe mijn benen eruit gaan zien als ik oud en rimpelig ben... Wat staat er op het menu vanaaf Miss?
@Miss Dat klinkt ook lekker. @Dianana Hij zag er vast heel lief uit. Leuk he soms is t net een pop die je aan kan trekken wat je maar wilt. @Gekko Aah ik snap 'm, hij had eigenlijk maandag ook nog even uit moeten zieken. Ze heeft wel koorts en hangt de hele tijd, nu ligt ze in alleen een rompertje een beetje te spelen.
idd esth. bij loos is dat echt over nu,moet soms echt onderhandelen over dr kleding ze wil eigenlijk alleen nog rokjes aan en die moeten ook op n bepaalde manier net n beetje lager dan dat ik m doe
lig lekker in bed naar t onweer te luisteren gordijnen open wat n bliksem zeg, wat is t warm he op beau zn kamer is t ruim 28 graden,hij ligt lekker in een hansoppie met korte mouwen en pijpen loos in alleen n slaapjurk heb net n mes gekocht op mp, kan ik kartels snijden aan mn foto's knippen gaat niet, schaar zit steeds vast