Bren & papa; Van Harte met jullie zoon keano!! Toch nog een natuurlijke bevalling las ik! Wat een knapperd, geniet er van met zn viertjes!
Anz jij ook uit Noord Holland? Daar heb ik mijn man vandaan gehaald... Ben per jaar meerdere malen toch in de buurt van Bergen... Mooi dorp... mooiere duinen... (al ga ik meestal naar Bakkum of Groet)
Goedemorgen. Ja het is mooi... alleen hebben we hier niet de beloofde onweersbuien gehad... Gister wel de eerste bbq van het jaar... Wel weer een slechte nacht gehad... dit keer omdat manlief zijn snurksolo moest oefenen... toen ik er voor de zoveelste keer iets van zei kreeg ik een.. Zeik niet je moet gewoon gaan slapen Gelukkig kan hij s'morgens wel inzien dat zo'n opmerking belachelijk is
niet?!?!?! hier heeft het zo erg ge-onweerd, echt niet normaal... dat je dat bij jou niet gehoord heb...
Ja vaag in de verte.. af en toe een rommeltje... dan hadden we zoiets van Yes.. nu komt het.... maar hier alleen maar een beetje regen... Maar zuurkoolstamppot... ook weer eens iets anders met dit weer....Ik wil met dit weer nog wel de vegge variant maken van broodje braadworst met saurkraut... maar er een stamppot van maken...
hier ook ff flink geonweerd was alleen vrij snel over of ik sliep snel en heb t niet meer gehoord,dat kan ook was voor ik naar bed ging ff in t zwembad gaan zitten ,lekker koud
ik had liever dat gedonder niet gehad hoor alhoewel ik het donderen nog niet eens het ergste vind, maar die lichtflitsen haha ach ja, je kan niet alles hebben he, vanavond maar een broodje gezond ofzo... @All, wat gaan jullie eten vanavond?!
Hmmmm.. klinkt heerlijk Diaan.... Hier geen zwembad in de buurt om dat even te doen helaas....Ik zou het bad kunnen vullen... (moet zeggen dat ik daar gisteravond even over had gedacht, maar kleine houdt niet van kou...) Ik heb nu al ruzie.. hahahahaha... ik wil niet meer onder de dekens....veel te warm... kleine in buik is het daar niet mee eens... die trapt net zo lang tot er een deken over de buik ligt... dat wordt wat...
Aspergesoep.. en morgen pastasalade... Zaterdag gaan we een dagje weg.. zondag kookt man.... en maandag heb ik nog niet over nagedacht...
ik eet vanaaf denk ik ...ehmmm...soep...tomaten creme met ballen morgen weet ik nog niet zaterdag ook weg ...naar nijntje de musical...gaat n vriendinnetje van loïs mee...daarna denk ik ff naar de mac zondag middag komt mn pap terug van vakantie...gaan we ff langs dus wordt ook makkelijke hap denk ik
ja t wordt schitterend maar ze had 4 kaartjes gewonnen voor die musical...om nou zomaar voorbij te laten gaan vink ook zonde...dus we gaan maar gewoon moet om 10.55 uur...hij ligt nu te slapen in de wagenbak ...kan ik dr zo heen lopen
Ja dan is het idd zonde.... een prijs is er om te innen Hmmm heerlijk.. slapen en dan gewoon vervoerd worden... heerlijk...
zijn kaartjes van 50 euro per stuk lijkt mij ook heerlijk...maar hij slaapt beste in zn bedje...Loïs sliep juist heel goed in de wagenbak....beau is na 3 kwartier wel weer wakker....in zn bedje houd ie t zo 3 uur vol...dus dat doek vanmiddag lekker als loïs weer op school zit kan ik ff mn huis door...
nog een uurtje...krijg altijd n beetje kriebels in mn buik alsk daar heen moet geen id waarom eigenlijk