weet niet wat t is...ik irriteer me vaak aan hun opmerkingen...en dan heb ik moeite om dr niet tegen in te gaan met Loïs had ze eens gezegt...hmmm beetje n voorkeurshouding he...ze lijkt wel scheef...toen was man mee en die zei dr wat van de keer daarna had ik n ander en die zei ...dit is de 1e baby die ik vandaag zie met een perfect rond bolletje Loïs is gewoon echt niet scheef...had ook geen voorkeurshouding Beau heeft dat wel trouwens...een voorkeurhouding...hij is gelukkig niet scheef omdat we meteen een zijslaapkussen hebben gehaald...
heb dan zoiets....die prikken moet ie hebben ...ok geef die prikken en dan kan ik weer gaan ...dat hele gelul dr omheen hoeft van mij niet als ik iets zie dat niet klopt ga ik wel naar de ha ben ook nooit tussendoor heen geweest om xtra te wegen oid
Diaan.... wat een rebel Niet tussendoor naar het cb Denk maar zo... hun kinderen zijn ook vast geen topmodel... ieder mens is anders... en ze zijn er voor hen die echt helemaal niets weten..
mijnes wel hoor is ook zo ...en t is goed dat ze dr zijn ...maar ga dan geen onwaarheden vertellen...kan ik niet zo goed tegen
Je moet maar zo denken... mensen die betaald worden andere mensen af te zeiken kunnen nooit helemaal gelukkig zijn.. mensen die baby's afzeiken.... Tsja.. wat kunnen we daar eens van zeggen Het zijn zeker geen helden....
hihihih had gister nog een akefietje met de apotheek beau heeft uitslag...n soort exceem...hadden we zalf voor gekregen van de ha ga ik die halen ...zegt ik ....zitten geen hormonen in he zegt zij ...ja wel hoor.! nergens terug te vinden op de tube of bijsluiter... ha gebelt...die was al pissig waar ze zich mee bemoeien ...zitten GEEN hormonen in maar wij toch twijfelen....waarom zeggen ze dat dan belde man de fabriek...die waren razend.... hij zei ...meneer...nu gaat t om n zalfje die totaal geen kwaad kan en waar echt GEEN hormonen inzitten...tis gewoon een erg vettende zalf die gistdodend is....wij maken nog veel meer medicijnen die echt link kunnen zijn...als ze daar ok zo mee omspringen...he was not amused
Oei oei oei... hebben jullie de apotheek moeten noemen bij de fabriek? Die krijgen dan namelijk op hun falie.... oei oei..... en dat alleen maar omdat ze last hebben van het weer
ja hebben de apotheek doorgegeven zou jammer zijn als iemand het leven laat door n fout van hun...omdat ze het warm hebben ik ben dr vandoor....op naar de prikkers...tot later
Goede middag, Alika is gelukkig weer opgeknapt. Alleen had ze vannacht om 4.00 hoge koorts dat ze niet kon slapen. Na 1,5 uur en een zetpilletje viel ze pas bij mij op mijn buik in slaap. Daarna heb ik haar lekker tussen ons in gelegd en heeft ze (ik gelukkig ook) tot 9.30 geslapen. Alleen dat bij ons slapen ga ik dus nooit meer doen, bah wat lig je dan rot
Wat fijn dat ze weer is opgeknapt!! Kan me wel voorstellen dat het voor jou onrustig ligt als ze bij je in bed ligt.. maar vannacht slaapt ze weer in haar eigen bedje toch?
zo...das weer gedaan hij is 66 cm en weegt 6500 gr nu lekker broodje eten en dan loos weer wegbrengen hoe vinden jullie dit trouwens... ze hadden gister waterfeest op school...haal ik dr op ...zonder rokis gewoon dr spijkerrok weg !
Best een beetje gestoord om de rok van een kleuter te stelen... Zowiezo is stelen een beetje ziek... maar dit???
ze denken dattie ie dan mss in een verkeerde tas terecht is gekomen maar lijkt mij toch dat je die dan de volgende dag meteen meeneemt
Marktplaats.nl > Purple Cows Ultimate Trimmer 30x30 - Hobby en Vrije tijd - Scrapbooking dit is trouwens het mes dat ik heb gekocht esth...ga je nu wel lekker met alika in een badje...nu ze op geknapt is? slaapt idd voor geen meter he...zo'n kleintje tussen jullie in
Dat zou ik wel doen.... maar goed, niet iedereen doet dat... ook niet iedereen pakt gelijk de tas uit.. niet alle kinderen gaan gelijk uit school naar ouders... enz. Leuk mes...