Ess mooi dat alles nog goed is met de kleine... zo ga je waarschijnlijk een stuk geruster het pinksterweekend in.
Es, fijn om te horen! Had ik dat nou ook maar gedaan, na vanmorgen niks meer en nu flink wat weer! Pff heb het gevoel dat het niet goed gaat!
Snap precies hoe je je voelt! De verloskundige zei dat het helemaal niet erg is, zolang het maar geen helderrood bloed is. Je baarmoedermond is nu zo goed doorbloed dat er gemakkelijk een bloeding ontstaat. Het kan ook zo zijn dat jouw baarmoeder nog even wordt schoongemaakt. Kun je in het weekend niet bellen naar de verloskundige? Ik kan dag en nacht bellen!
@Mel Aah wat rot dat je bruin verlies hebt. Vandaag nog steeds? En heb je gebeld naar de VK? Ik heb ook rond 7 wk licht roze bloedverlies/slijm gehad dus het hoeft inderdaad helemaal niet erg te zijn. @Ess Gelukkig was alles in orde bij jou. Ik had gister een babyshower voor een vriendin, zo leuk. Ze was helemaal verrast.
Lieve meiden, na vanmiddag echt even flink wat helderrood en lichte krampen toch weer gestopt (nou ja, weinig licht bruin verlies). Als het morgen erger wordt, bel ik de vk en anders wacht ik tot dinsdag aangezien ik dan toch mijn eerste echo heb. Maak me vreselijk zorgen en ga eigenlijk al van t ergste uit, kan dus alleen mee vallen. Bedankt voor jullie lieve reacties! Xx
Goedemorgen lieve meiden! Alles goed met jullie? Lekker aan t genieten van t mooie weer? Hier is het bloedverlies weer gestopt. Zaterdag middag helderrood, s avonds weer bruin en gisteren minimaal licht bruin met afvegen.. Nu vanmorgen niks meer. Morgen echo, vind het reuze spannend!
Wat ben ik blij dat je morgen die echo hebt... ik zou het ook super spannend vinden.... Niet echt een ontspannen weekend gehad dus Mel?
Fijn dat het gestopt is Mel, hopelijk was het gewoon een gesprongen adertje. Ik duim nog steeds!!! Hoe laat moet je morgen?
Gekko, op zich ben ik redelijk ontspannen, scheelt dat je met twee Kids genoeg afleiding hebt! Hoe gaat het met jou? De warmte nog te doen voor je? Ess, Thanks meid! Ik moet gelukkig al om half 10.. Hoe gaat het met jou?
Fijn dat je vroeg op de dag moet komen!! Hier gaat het goed. Geen bruin bloed meer gespot. Wel wat last van mijn buik. Vrijdag weer een echo!
Het gaat met pieken en dalen Mel.... de ene dag ben ik een net een nijlpaard.... andere dag een iets minder log dier... Kan me in ieder geval niet meer meten met een veulentje
goede avond meiden, hoe is het hier?! @mel, ik duim voor je lieverd! hopelijk morgen goed nieuws... ik zal morgenochtend alles bijlezen en dan op alles en iedereen reageren...
@Mel Ik duim voor een mooie echo zo meteen. @Ess Fijn dat jij vrijdag ook een echo hebt. Krijg je er nu extra veel? Hier n heerlijk weekend gehad Gister op een hele mooie&Leuke beurs op een landgoed gestaan. Alleen zondag heb ik mijn rug verbrend en ik kan nog steeds geen bh aan
Goedemorgen! Es, Gelukkig geen bruin meer! Fijn dat je vrijdag weer even mag gluren, dat stelt te toch gerust! Gekko, hihi wat een vergelijkingen! Rustig aan meid, nog even.. Miss, bedankt! Hoe gaat t met jou? Vanmorgen vroeg weer bruinverlies, mag nu wel weg blijven! Nog anderhalf uur...