Niet te dure keukens met een kwaliteitsuitstaling.... Maar voor een keuken zou ik ook kijken bij shopverkoop... zijn een hoop winkels die binnenkort volgens mij de showkeukens verkopen... die hebben dan in de winkel gestaan.. worden vaak mooie deals op gesloten...
Echt uitkijken voor dat soort lokkertjes Diaan... dan maar even sparen voor die Ipad... Veel plezier vandaag!!
**********NOD-Lijst********** 28.06.'12: Miss C (26 jaar, ronde 27, 1e kindje) **********MMM********** Miss C: 04.06.2012 Vervolg Afspraak Gynaecoloog. *********Zwanger/Bevallen********* Anz87: Cenn 15.01.2009 Mason 13.09.2011 Zwanger van kindje #3 04.09.2012 Apie3: Zoon Dochter Dochter Thymo Milan 16.03.2012 Beppie1983: Antonio 04.10.2001 Luciano 01.06.2004 Christiano 12.12 .2011 Bren79 & Papa76: Keano Alfonso 19.05.2012 Dianana: Loïs Beaudine 22.04.2008 Beau Sylvester 19.01.2012 Engeltje1: Es22: Zwanger van kindje #1 23.12.2012 Esthertie: Alika Novia 20.08.2011 Gekko: Zwanger van kindje #1 18.06.2012 Karine: Ryano 28.05.2008 Micah 28.10.2011 Mel05: Zwanger van kindje #3 07.01.2013 Truelove4ever: Dylan 10.2001 Mike 06.2004 Senna 12.2011
@All, mocht je iets gewijzigt willen hebben op de lijst, kan je me altijd PB'en... weet namelijk niet of ik alles goed (uitgerekend) heb...
dat is opzich niet zo moeilijk hoor, ik heb hem ook in m'n laptop staan... weet jij trouwens of mel zoontjes of dochtertjes heb of een zoon en een dochter?!
Ik weet bijna zeker dat ze een zoon heeft... dacht zelfs twee.. maar ai ai ai.... zeker weten doe ik het niet.... Meende een keer een gesprek te herinneren waarin de vraag werd gesteld of ze dochter zou willen nu ze twee zoontjes had.. maar ik kan ook alles verwisseld hebben....
@Gekko, nu je het zegt idd... 1 zoontje weet ik zeker en volgens mij is dat de jongste! maar die oudste...
Laten we het zo zeggen... ik durf er geen gif op in te nemen.... maar volgens mij.. heeft ze twee zoontjes... Trouwens.... Ess en Mel allebei rond kerst en oud en nieuw uitgerekend... Dat zie ik dus nu pas...
nee ik ook niet hoor! ach we horen het vanzelf van dr... toch?! idd zit 2 weekies tussen misschien bevallen ze wel op dezelfde datum...
Goedemiddag kletskousen! Ess, ik heb niet meer gebeld.. Laat t even rusten, kan er toch niks aan veranderen als het fout gaat. Volgende week donderdag vk, hoop dat ik daarna niet al te lang hoef te wachten opde volgende echo. Miss, ik heb idd 2 jongens! Omdat ik een schijterd ben, zet iker liever geen geboorte datums bij. (al weer ik dat de kans op mee lezers heel erg klein is) Verder alles goed met jullie?
mel ik dacht het wel al.. maar ik durfde het niet zeker te zeggen... Begrijp het wel over de meelezers hoor!! Zeker nu we zoveel gastlezers hebben...
Gekko, fijn dat jij je weer wat lekkerder voelt met dit weer! Ik weet gewoon dat er nieuwsgierige mensen bestaan die andere mensen opspeuren via internet (niks beters te doen zeker?), ik ben daar altijd een beetje bang voor.
Ben er niet echt bang voor... maar ik ga het zeker niet opzoeken.... Bedacht me ook van de week dat ik dus niet wil dat fam foto's van die uk op facebook, twitter enz enz.. Ik heb geen idee hoelang dat soort dingen op internet blijven plakken.. en het lijkt me niet bevoordelijk als uk 23 is en voor de eerste "echte" baan aan het solliciteren is en aanstaande baas/manager heeft een eerste poep op potje foto gevonden....