Lieve lieve lieve Diaan!! Straks heb je twee kleintjes... en als die om jou roepen ga jij? Misschien... heel misschien kunnen ze eraan wennen dat papa net zo goed kan helpen s'nachts. En als ik je verhalen zo hoor over die stoere meid van je.. begrijpt ze best als mama een keertje blijft liggen s'nachts en papa haar ridder met de slapende ogen zal zijn....
weet ik wel gekko...maar man moet r zo vroeg uit vaak...en ik werk niet dus als ie vrij is laat ie me altijd liggen...kan ik uitslapen
Ik begrijp het ook wel Diaan..... maar weet hij dat je dan op de koude grond gaat liggen met je zwangere lijf? Jij hebt ook je slaap nu nodig....
Ehhhh... misschien vindt ik het een groter probleem dan het is..... maar het klinkt nog steeds niet optimaal in mijn oren....
Hahahahahaha.. ja dat is zeker!! Maar misschien uitleggen dat wrijfen helpt met kramp? Dan zou je eventueel bij de volgende kramp gewoon kunnen blijven liggen....
Good morning chica's! Aah arme Diaan krijgt hier een lesje Nee hoor is allemaal lief bedoelt van jullie voor haar. Als hier de kleine meid 's nachts wakker wordt en huilt omdat ze haar speentje wilt stuur ik vriendlief er ook af en toe op af. Of hij er nou om 6.00 uur uit moet of niet, jammer dan. Straks wilt ze alleen nog maar door mij getroost worden en dat wil ik echt niet hebben, papa kan dat net zo goed.
meiden ik heb van de week een discussie met mijn man gehad. als er bij ons een kleine komt vind hij dat hij op de dagen dat hij werkt er 's nachts niet uit hoeft omdat hij zo vroeg op moet. (hij staat elke dag om 05:00 op) maar ook ik moet gewoon werken welliswaar niet zo vroeg als hem maar toch. wat vinden jullie hier van?
vind ik moeilijk miss ik werk niet ...en vind eigenlijk dat ik t moet doen... nu mss niet ideaal...maar ben bang als ik t niet doe ... hij zo moe is dat ie mss niet uitkijkt op de weg ....of fouten maakt op zn werk...daar zijn veel mensenlevens mee gemoeid...dus ik vind t eigenlijk ook eng als ie t doet
@Miss Mijn vriend gaat er om 6.00 uur uit en ik werk vanuit huis. Nu ga ik er zoveel mogelijk uit 's nachts (kan ook niet anders met bv). Maar als ik een keer echt geen zin heb of hij is toch wakker vraag ik of hij gaat. En meestal gaat hij 's nachts in het weekend. Ik vind dat een vader ook best eruit mag 's nachts, het is tenslotte ook zijn kind. Meestal ben je als moeder overdag ook veel meer met de kleine samen. Maar hier heeft ieder zijn eigen mening over natuurlijk. Ik snap Dianana ook heel goed.
Lady's ik ben ervandoor vandaag. Heb een hoop te doen. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zonnige dag! Oow en zaterdag hebben wij eindelijk de auto gehaald. Ben er zo blij mee, kan nu gaan en staan waar en wanneer ik wil.
en anders schop je m er tegen die tijd maar gewoon uit een kind krijg je samen en aangezien jij degene zal zijn die t negen maanden draagt met alle gevolgen (striae,slecht slapen, spataders, misselijk, spugen, weeen, uitscheuren, inknippen enz) mag hij best weleens wat nachtrust opofferen