December Chica's Vol. VIII

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ik heb gelukkig tot het laatst goed geslapen elke nacht
    voelde me bed en was vaak vertrokken :)
    maar de 18e pas pffff dat duurt nog ff nou ja 14 dagen zijn ook wel zo om hihi
    kleine man heeft ff geen zin om te slapen elke x 10 min stil en dan wil die weer aandacht van mama haha

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de 18e is over 14 dagen... man denkt dat ik langer ga lopen... maar goed, we zien wel...
    Wel cool... vrijdag avond had ik ineens een voet in mijn hand... echt gaaf....

Tsja... 16 dagen oud.. dan is de wereld nog heel bijzonder.... ik zou ook niet willen slapen:p

3. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    in mijn tijd:)was dat nog niet
    ging de juf 1 dag in de week met n leerling mee naar huis om te lunchen

4. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ah voor je het weet dan heb je die kleine in je armen gekko kan snelller gaan dan je denkt hihi
    wij zijn vrijdags nog ff naar het slotfeest geweest van vitesse en paar uur op bed en toen begon er wat te rommelen en s`morgens had ik hem in mijn armen :)
    het ging zooooo snel ik zei nog tegen papa toen we op bed lagen van ik hoop dat ik nog wel iets van weeen mag mee maken zodat ik weet wat het is nou ik heb het mogen mee maken :)
    ja de wereld is heel interessant hij kan zo lekker om zich heen kijken en alles op nemen en wat leuk een voet in je hand hebben ineens hihi ik mis af en toe wel die bewegingen in mijn buik ineens zijn hoofdje voel bewegen in mijn hand enzo

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    ??? bizar!!! Dat hebben wij nog nooit gehad!!

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij kan gewoon een voet pakken als je dat wil Bren.... Ik moet wachten tot er iets langs mijn hand schuift...

Dat ging dan trouwens wel lekker snel....

7. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    we hebben zeker helemaal geen ellelange bevallingen gehad?
    volgens mij was esth. de langste

8. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    hahaha ja dat wel gekko die kleine voetjes die lekker trappelen
    maar dat kan jij ook binnenkort meis
    in mijn buik heb ik ze nooit zo goed gevoelt maar dat komt denk ik door de stuitligging
    en het ging echt heel erg snel
    zelf zo snel dat we naar het ok gingen voor de keizersnee maar hij al zo ver was dat dat niet eens meer kon maar goed ook achteraf gezien want nu heb ik het zo gedaan en konden we al lekker dag er naar huis en herstel toch sneller gaat
    dus blij dat het zo snel ging allemaal en in het ok vonden ze dat ook wel leuk die gingen er vanuit dat ze nog een keizersnee moesten doen alles lag klaar hun waren er klaar voor al zouden ze eigenlijk naar huis mochten hun dienst er op zat maar een gewone bevalling maken hun niet echt vaak mee op het ok dus die vonden het wel erg leuk allemaal gaven elkaar ook allemaal de hand en high five toen keano geboren was hihi

9. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    nee volgens mij ging het bij de meeste tot nu toe redelijk snel allemaal diana

10. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Bren Haha leuk dat die artsen dat dan ook eens mee maakten en fijn dat het zo snel gin bij jouw.
    Ik heb er van begin tot eind 18 uur over gedaan :(
    Ietsje sneller had leuk geweest haha

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat lijkt me een bizarre gewaarwording dat anderen gaan high fiven als jij bent bevallen...

Diaan, volgens mij zou ik de eerste hier zijn die dan over de 40 heengaat... en ben ook benieuwd hoelang het gaat duren....

12. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ik 39 weken
    van begin tot eind was 10 uur maar vanaf dat ik t niet leuk meer vond heeft van 12 tot geboorte geduurd...en echt niet leuk meer vond ik toen hij de vliezen brak...dat heeft bijelkaar 2 uur geduurd...was best te doen ...wat dan aan gaat zou ik t zo weer doen
    met loïs heeft t 7 uur en 45 minuten geduurd...die bevalling vond ik makkelijker dan met Beau...38 weken zwanger geweest

13. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    est 18 uur pfffff snap dat sneller prettiger zou zijn geweest

nou het ging allemaal langs mij heen hoor heb het allemaal van papa die heeft ook al het personeel op het ok ff geteld
    er waren maar liefst 16 man aanwezig bij mijn bevalling die een mooi verhaal thuis konden vertellen hihihi
    maar vond wel grappig toen papa zei dat ze elkaar gingen feliciteren en high five aan elkaar gaven met mijn bevalling hihihi
    en toen papa zei er waren 16 man daar aan het rennen en doen ik had echt niet in de gaten dat er zoveel man liepen gaat echt allemaal langs je heen ik had alleen maar oog voor papa en het persen zodat ik eindelijk man kleine man kon zien

14. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    gekko...ik denk dat jouw baby op 21 juni wordt geboren...1e dag van de zomer...lijkt me een mooie dag

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha.. jij denkt dus ook langer Diaan....

Esth, vrouw van een goed vriend van me heeft er 32 uur over gedaan... en die heeft erna nog veel last gehad... Maar idd... 18 uur is ook errug lang....

16. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    bij mij begon het rond een uur of half 3 te rommelen maar nog niet het idee dat het begonnen was voelde wat maar dacht miss voor weeen ofzo
    tegen half 5 ben ik ff gaan douchen denk miss zakt pijn in de rug wel
    toen ik klaar was tegen een uur of 5 zei ik tegen papa laat ik toch maar ff ziekenhuis bellen voor de zekerheid nog steeds niet echt het idee van ik ga bevallen vandaag denk die sturen me weer naar huis
    6 uur in het ziekenhuis aan het ecg tegen 7 uur ff wc
    iets over 7 uur zei ik tegen papa ik geloof dat mijn vliezen zijn gebroken papa wat ik ik denk dat me vliezen zijn gebroke kijk maar haha
    papa gelijk zuster gehaald iets voor 8 uur lag ik op ok en 8.18 is die dan geboren dus eigenlijk binnen een uur na vliezen zijn gebroken was die er al en voor dat de vliezen waren gebroken voelde ik wel de weeen maar waren goed te doen zat gewoon met papa te praten tijdens die weeen dus ik doe het ook zo nog een x over :)

17. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    pfffffffffffffff gekko 32 uur dat hou je toch niet vol :S
    ff kleine borst leggen

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ging dan zeker snel Bren!!

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt mij ook geen pretje... maar goed zolang duurde het... het lijkt mij zwaar uitputtend....

20. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    zo ...dies weer op school

Deel Deze Pagina