beppie dank je wel meis maar wat vervelend dat de kleine weer een oorontstekking heeft gehad hopelijk gaat het nu weer helemaal goed met hem? en jammer dat je zooo druk heb en niet meer tijd heb om te beppen diana dank je voor je kaartje kreeg vanmiddag binnen gekko gewoon lekker laten komen je kan altijd tegen die tijd als je echt niet lekker voelt en ze niet kan of wil ontvangen dan nog altijd afbellen en zeggen dat je net bevallen bent en dat je het nog niet ziet zitten en nieuwe afspraak wilt maken zullen ze dan echt wel begrijpen dus lekker nog laten staan die afspraak
goedenmorgen dames hoe gaat het hier? hier alles goed heb net een album gemaakt met een stel foto`s van keano dus voor de gene die ze willen zien er staan dus pics van de kleine man in mijn album
Nog even goed de schoorsteenveger afspraak gelezen... is geen 25 juli... maar juni.... die ga ik heel even verzetten....
Kan verzetten tot 3 juli.. of er 12 juni van maken.... Moet bellen maar daar heb ik even geen zin in....
dan zou ik 12 juni doen denk ik in theorie zou je 2 juli nog kunnen bevallen toch ?. heb je ze de volgende dag op de stoep
Heb een voorgevoel van 12 juni.... dus ik vindt het wel een beetje lastig.. ik ga wel even bellen/mailen.... zodra ik de woorden weer zakelijk kan plaatsen.... Doe ik vanavond waarschijnlijk... kan mijn man meekijken...
Miss... heb ook de papa gekko gevonden... wel raar.. ik geloof niet echt dat het mijn man is... ik geloof dat we toen zaten te eten.. maar wie zou die naam dan nemen?