December Chica's Vol. VIII

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een ellende trouwens dit weekend.... Mel ziek... Ess ook niet lekker in haar vel.. Hoe gaat het nu bij jou Diaan? Is het al iets beter met Lois?

2. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    dat zegt echt helemaal niks !...hier ook totaal geen aankondiging of wat dan ook...niks noppes nada...7 uur later waren ze dr

3. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    loos gaat goed overdag...tegen de avond stort ze in...krijgt ze koorts en valt ze is slaap op de meest fantastische plaatsen en houdingen...s'ochtends is ze weer otje pietje...ze is ook naar school nu ... heb wel de juf ingelicht... mocht ze niet lekker worden of hangerig dan belt ze...
    hoop dat t goed blijft gaan ...ze heeft nl morgen dr laatste zwemles voor t afzwemmen op de 19e

verder gaat t goed hier...keuken is nu strak...wachten tot het droog is

gister redelijk verbrand door t zonnetje

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is echt heel erg lastig... vooral omdat er overdag niets aan de hand is...
    Ik hoop wel voor je dat het snel overgaat....

Laten we dan maar hopen dat het ineens gebeurd.. want als het voorwerk nu nog moet beginnen.... hahahaha..
    Ik heb alleen last van mijn buik als ik overdag heel veel heb gedaan... en dan is het mijn eigen schuld...;)

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet voldoende gesmeerd gister?

6. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Gekko Bij mij ook 0,0 voortekenen en opeens pats/boem weeën om de 4 min.

Bah ik ben ook al 3 dagen snot verkouden, zere oren, zeer voorhoofd. Het bekende verhaal :(

7. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    zat in de deuropening en loos was in de tuin ...niks in de gaten gehad ...en niet gesmeerd idd

voor t zelfde geld is ie dr morgen in ene...nou ja goed ...niet in ene natuurlijk ...je moet r nog wel wat voor doen

8. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hai meiden

ben ik ook weer eens (ik lees wel zoveel mogelijk mee maar heb niet veel tijd om te reageren!)

gekko het wordt nu toch echt spannend he!!
    ik heb bij dylan en mike wel voorweeen gehad maar bij senna eigenlijk niks! ja af en toe wat gerommel ,maar was zo af en toe dat ik het nauwelijks gerommel/voorwerk noem...en hoppa vliezen gebroken(wat bijdie andere 2 ook nooit gebeurd was)en 2 uur later begonnen de weeen en weer 4 uur erna was ze er!!

mel wat naar dat je je zo ellendig voelt....alweer!
    hopelijk gaat het gauw weer over....kan van één op andere dag weg zijn!

ess bij jou is het bloeden ook gestopt?nu houden zo he meis!!

bren en beppie wat een heerlijk verrukkelijke mannekes hebben jullie!*smelt*!!

ik vind dat we hier in ons cluppie toch maar heeeel mooie babytjes produceren hihihi!!!! ja toch??

zo en nu spam ik ff een foto van onze prachtige meid die over een paar daagjes alweer 6mnd is!! (wat gaat de tijd toch hard!!)

ze echt een heerlijk dikkertje aan het worden hihihii...lekker propje hahah

Bijgevoegde bestanden:

9. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    en ze krijgt eindelijk wat haar hahahhaha.....

10. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hup holland hup

Bijgevoegde bestanden:

11. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    lekker grietje true!

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier alleen wel dat de vk's zich zorgen maken... omdat het de eerste is zou er al een indaling moeten zijn... en dat is dus niet het geval... Als dat deze week niet gebeurd moet ik (in het ziekenhuis) nog een extra echo om te kijken of er geen obstakels zijn.... Maar ze zeggen ook dat ik gewoon genoeg ruimte heb en er geen reden is voor een indaling...
    Kleine rust wel op de bekken... maar zit dus niet vast..als mijn vliezen als eerste breken moet ik zsm plat en bellen..

True wat een mooie dame!!

13. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    thnx meiden!!

gekko laat je niet te onzeker maken.....die kleine kan ook tijdens de bevalling nog indalen !
    maar is wel idd zo dat je dan plat moet....alhoewel senna ook nog niet ingedaald was vlak voor bevalling (lag zelfs een week ervoor nog in stuit haha) en me vk zei me dat ik heus niet midden in de supermarkt tussen de bananen ofzo plat moest gaan liggen als vliezen zouden breken
    ik zou gewoon nog een keer vragen hoe en wat precies!

14. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    bedoel dus of het kwaad kan als je bijv eerst naar huis gaat of dat je echt meteen moet liggen
    bellen moet sowieso

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met zsm plat bedoelen ze ook.. ga naar huis en ga plat.. ik mag ook gewoon naar huis lopen van de ah.... (tenzij de weeen gelijk beginnen dan moet ik op een paniekknop drukken;))

Hahahahahaha.. laat me er ook niet echt druk om maken... ik vergeet het met een zekere regelmaat... hahahahaha.. en dan denk ik.. deze week naar de vk... owh ja.. ze maakten zich zorgen...

16. Esthertie

@True Wat een heerlijke volle dame heb jij. Met van die spel armpjes&beentjes :) Daar is Alika vergeleken echt een sprietje bij (ze draagt nu zelfs nog maat 68)

@Dianana Tja dat ziet er strak uit maar verder kan ik er nog niets over zeggen haha. Ben benieuwd naar het resultaat

17. Esthertie

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er strak uit Diaan... Stuc bijna droog?

Esth, wat een heerlijk weer!!!

19. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    esth wat een prachtige meid !!!
    en ja ik blijf het zeggen......DIE HAREN....GEWELDIG!! hahaha

senna begint nu zelfs al aan mt 74
    mouwen zijn vaak te lang nog hahahha maar in omtrek heeft ze het nodig!!
    onze kleine sumu worstelaar hahahha
    en dan te bedenken dat ze zo klein en licht was bij geboorte!!!

moet donderdag naar CB ben benieuwd wat ze gaan zeggen!!
    tja ik geef dr niet meer als nodig is.....en uit ervaring met me 2 andere kids weet ik dat het er ook wel weer af gaat zodra ze gaan kruipen/lopen!
    en ......tis wel handig als ze door die extra's rechtop blijft zitten hahahhahha

Deel Deze Pagina