December Chica's Vol. VIII

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    mooi gedaan diaan....ben benieuwd naar eindresultaat!!

owja btw senna wil zelfs al staan.....
    heb dr laatst eens tegen de rugleuning van bank gezet maar ze blijft gewoon goed en stevig staan....is dat normaal??
    weet nog dat mike een hele snelle was maar dit is beetje errug veel van het goede...

2. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hmmz 3 leden 3 gasten!!

3. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ahha en weg zijn ze!

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    De een is sneller dan de ander True.. en iedereen om haar heen kan het.. dus ze zal wel een stevige motivatie hebben;)

5. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@True Kleine lieve Buddah is het :) Volgens mij is nu staan best vlot. Alika kan zichzelf nu goed optrekken en probeert soms een stapje te zetten als ze iets vast heeft. Is echt in een dag super snel gegaan, niets is veilig meer.

6. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    neeeeee nog lang niet droog helaas

wat n moppie he esth....en idd die haartjes! dat had lois amper toen ze 2 werd ;)

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het nu droog en warm... bij jou ook Diaan? Of heb je regen? (bij regen duurt het altijd langer voor het droog is...

8. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goedenmiddag dames

wat een leuke pics zag ik weer voorbij komen :)
    true wat een lekker meid zeg

en est ook zo`n mooie meid en wat een harennnnnnnn jemig

mel wat vervelend dat je zo ziek bent maar jij kan er niks aan doen dus niet schuldig voelen meis

ess fijn dat vloeien weg is of zo goed als hoop dat het weg blijft

gekko zegt niks he kan gewoon in eens beginnen ik was vrijdags avond ook gewoon op het slotfeest van vitesse en paar uur later begint het en had ik al die kleine in mijn armen voor ik door het dat ik moest bevallen en dat ik bevallen was hahaha
    dus als nu nog niet rommelt wil niet zeggen dat over 10 min nog zelfde is hahaha en bij mij kwam keano ook precies een week voor tijd :)

zag ergens een opmerking voorbij komen over dat we allemaal van die mooie knappe kinderen hebben hier bij ons clubbie daar ben ik het zeker mee eens zijn echt een stel mooie kids die we op de wereld hebben gezet en die we er op gaan zetten nog door een aantal :)
    zou echt leuk zijn als we straks echt een keer een meeting kunnen houden en dat we dan alle onze mooie kids op de foto kunnen zetten lijkt me zooooo leuk :)

9. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    tis nog droog en ook redelijk warm hier gekko...beginnen ook flinke droge plekke in te komen nu...maar goed...keuken is altijd maar van spaanplaat...vocht moet helemaal weg zijn voor we hem kunnen plaatsen...anders heb je weer kans dat t spaanplaat bol gaat staan

10. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ben ff 6 ton was aan t wegwerken...ben zo slecht in t bijhouden dat ik iedere keer de lul ben met zoveel in 1 keer

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat probleem ken ik Diaan!! Daar had ik ook last van!!
    Tot ik ging verhuizen en we even een paar maanden uit tassen leefden... Toen ging ik iedere week met een tas naar mijn moeder.. sindsdien werk ik toch wel 1 keer per week de hele was weg....
    Toch wel fijn.... Ook geen plek meer trouwens om mijn schone was ongevouwen weg te bergen.. dus ik heb mezelf gedwongen om alles bij te houden....

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bren jij was dus ook al vroeg... waarom vraagt iedereen dan of je voorwerk hebt??? en als je zegt nee dat mensen dan gelijk iets hebben van... nou dan ga je overtijd...

13. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ik doe t ook 1 x per week ...zou eigenlijk iedere dag /2 dagen een wasje moeten doen
    heb nu al 5 draaien gedaan sinds gister...nog 1tje te gaan
    wel gelijk gedroogd gevouwen en opgeruimd
    maar daar zit dan ook wel beddengoed bij van 2 kleine bedden en 1 grote

14. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    raar hoor...2 x geen voorwerk gehad en 2 x te vroeg bevallen
    je hebt ze ook die al weken rommelen en evengoed 2 weken overtijd gaan of zelfs ingeleid worden

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja een bedden was reken ik niet mee....Daar ben ik met drogen wel een dag mee zoet.....(en dan kan ik nog 1 wasje draaien)
    Ik denk dat ik ook vaker aan de was zal gaan moeten.... maar met twee verzamel je nog niet zoveel was....;)

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja als ik de verhalen hier hoor.. ik hoor weinig over voorwerk... Maar goed.. waarschijnlijk praten die vrouwen dan weer uit hun eigen ervaringen...

17. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    zeker weten ...
    t valt mij alleen op dat de beepjes die nu geboren worden allemaal vroeger zijn...hier in de omgeving iig

18. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    gaan jullie eten vanaaf ?

ik doe taco's...kan ik op mn 1pittertje maken...taco's in de combi vlees in de pan
    lekker met kaas en knoflook saus

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
  20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar zou dat dan ineens aan liggen??? Wel raar....

Deel Deze Pagina