Hoi Miss z'n gangentje hoor!! Ben aan het wachten tot mijn nichtje eindelijk gaat bevallen ,die is nu 40+1 weken zwanger
Bekijk bijlage 215250 net weer een zwangerschapsaankondiging te horen gekregen. ben blij voor hun maar wil zelf ook zo graag Bekijk bijlage 215250 Edit: in de 1e ronde zwanger
met de nieuwe kleine ga ik weer bv geven (ws) voor de nachten kolf ik t af en die voedingen neemt man voor zn rekening
Toch Diaan... je was nog aan het twijfelen de laatste keer... Miss.... ook jou tijd komt.... en jou baby is dan vast de mooiste!! Hele dikke knuffel!
kijk eens...hoe vinden jullie m ? komt boven t raam als ie geboren is onderin komt zn naam verwijderd
Diaan hij is prachtig! En als de buren een onwaarschijnlijke drang voelen om te kijken, kunnen ze ook langs het raam lopen... dan zien ze je kleine ook!! Ik had over de ws gelezen
diana niet meer doen hoor op de koude grond gaan liggen maar ja heeft iedereen al gezegt jammmer ben te laat voor creatie denk ik voor het raam miss dikke knuf maar jou tijd komt meis en ik vind dat je man er ook af en toe uit kan gaan straks hoor papa mag er ook wel is uit denk ik straks en ook hij werkt en gaat de wekker ook om 5 uur zo`n beetje en ik straks vrij maar hij zal dat ook wel doen denk ik zegt die nu al dat hij dat zal doen est lekker weer een auto kan ook niet zonder verder kletsen jullie te veel weet niet meer wat ik heb gelezen heb een kop als een vergiet af en toe hihihi
Diaan een bakje eronder houden Soms is leeglopen een teken.... maar soms ook niet... heb je er al lang last van? Bren, goedemorgen!! sorry dat er teveel gekletst is