Gisteren nog een echo gehad. Deze had ik zelf aangevraagd, omdat ik toch weer even zekerheid wilde. Heb nog steeds wat oud bloed af en toe. Baby was druk aan het bewegen, lag er mooi bij en hartje klopte goed. Mijn baarmoedemond is onderzocht en daar waren wel wat plekjes gezien wat waarschijnlijk het bloed opleverd. Niks om me zorgen om te maken dus. En de volgende echo's... zie mijn handtekening!!
@Dianana Haha druk, druk, druk Wel leuk dat je nu met 2 kids kan gaan fietsen @Es Dijn dat alles helemaal in orde was op de echo. Nu moet je echt keihard gaan genieten
Ess en je bent nu de twaalf weken voorbij!! Lekker genieten... Gaan ze 5 juli de termijn bepalen??? Hier gister nog bij de vk geweest.. even nog een echo gehad omdat kleine niet is ingedaald.. (nee nog niet) maar er zijn echt geen blokkades... Ik heb gewoon genoeg speelruimte en "dwing" het kindje niet naar beneden... Lekkere blik gehad op een smakkend kindje.....zo lief.. Diaan... als je maar tijd voor jezelf hebt en je gezin...
Was wel leuk trouwens Diaan... koppie kwam in beeld en vk.. wat een lekker koppie toch.. (zal ze wel duizend keer op een dag zeggen.. maar toch)
keuken , school , man in de nachtdienst eigenlijk gewoon stom heen en weer geren en dan ook nog dit beesten weer beau in zn cosi met regenhoes gedoe met paraplus , alles zeiknat, om t over 2 uurtjes weer opnieuw te doen en nog n 6 weken gesprek op school drekt
Aha.. dat is dus druk druk druk....maar dat is een drukte met een einde... als de keuken klaar is heb je waarschijnlijk weer zeeen van tijd!!
Hmmm ja... ik weet dat ze het waarschijnlijk tegen iedereen zegt... maar hoe erg ik smolt.. manlief smolt nog meer.... Die zegt nu elke avond trouwens dat de kleine maar moet komen buiten spelen.. Hij wil de voetjes vastpakken
Good morning! @Gekko Leuk dat je de kleine weer hebt gezien. @Dianana Als het zulk takkenweer is kan je Beau dan niet even bij een buurvrouw 'droppen' als je Lois ophaalt? Ik ben ervandoor. Heb met 4 oude klasgenootjes afgesproken met allemaal kids. Waarvan 1 nu een vriendin is en de ander een jongetje heeft dat een weekje jonger is dan Alika.
buurvrouw moet zelf ook kids wegbrengen leuk hoor gekko...vind t altijd lief om te zien ...de ontroering bij een man
Wat bedoel je met termijn bepalen? Wanneer ze verwachten dat ik uitgerekend ben? Dat weten wij al precies, omdat we een ICSI behandeling hebben gehad. De bevruchting weten we dus op de dag nauwkeurig!