Volgens mij wel ja Diaan... Gisteren nog lekker in de tuin bezig geweest... Is het bij iedereen regen en onweer vandaag?
Esth ik wilde vandaag eigenlijk wel even iets buiten doen... wat weet ik niet.. maar gewoon even buiten
Bedankt... nog niet binnengekomen... Vanmorgen... ik lag nog te soezen.. ging het hier ineens onweren... ik heb daar geen problemen mee... maar er ging iemand ineens in mijn buik stuiteren... zou haast denken dat hij schrok
ik vind t ook niet zo erg als je dr niet uithoeft...maja....school donderdag schoolreisje...hoop dat t dan toch iig droog is
Aha.... Schuur wordt gebruikt tijdens de installatie van de nieuwe keuken? Esth hier nu ook het waterige zonnetje...
Gister trouwens bijna een spagaat gemaakt in de badkamer dat is normaal al niet prettig.. maar nu al helemaal niet meer...
Buurvrouw is trouwens nog steeds niet hersteld...In maart is ze bevallen... na eerst 5 maanden op de toilet wonen en de rest van de zwangerschap gedwongen bedrust... Nu kan ze nog niet gewoon naar buiten... heeft last van plotselinge flauwtes.. Als ik in de tuin werk ziet ze dat dus... zij baalt daarvan... en dat kan ik me ergens wel voorstellen....
Ik kijk uit.. stapte onder de douche (uit het bad) en woesjh daar ging mijn voet... Ik had de verwarming snel vast.. dus de woesjh stopte snel....
Krijg je genoeg binnen? Vitamines mineralen voedingsstoffen en rust?Hoe staat het met je ijzer? Maar het blijft natuurlijk altijd je eigen besluit...Maar voor jou zou ik het zonde vinden dat je stopt en je komt erachter dat je een ijzertekort hebt en je daarom zo moe bent.