hier gaat ook alles goed! op de rugpijn na, ben veelste druk geweest vandaag... we zijn bezig met een kleine huisverbouwing (genaamd: opruimen, zooi weggooien, alles uitzoeken enz enz) dat is ook 1 van de redenen dat ik een tijdje niet geweest ben... hoe is het verder met jou?! nog geen last van weeën!?
Aaahhhhh de "lentekriebels" dat kan je idd je tijd en je rug kosten Wel alles ondertussen naar je zin? Hier alles prima... een beetje een baaldagje... maar ik denk dat ik gister een pietsie teveel heb gedaan....Zit al de hele dag achter de comp en de tijd vliegt.. terwijl ik meestal toch wel dingetjes tussendoor doe...
Hoi meiden, hebben jullie nadat jullie gestopt zijn met de foliumzuur nog andere vitamines geslikt tijdens de zwangerschap??
ik heb de hele zwangerschap door gravitamon geslikt zit alles in ook foliumzuur heb ik bij alletwee geslikt , en ook tijdens de bv
Good morning! @Es Ik nam extra mama vitamines waar ook foliunzuur in zat. Deze heb ik geslikt totdat de pot leeg was. T wordt vandaag lekker weer, we gaan zo maar eens naar de kinderboerderij
goedemorgen meiden, hoe is het hier?! ik zag net dat engel niet meer actief is! ik ga zo maar druk aan de slag. * troep naar de gemeente werf brengen * auto wassen * huishouden doen * boodschappen doen * eten maken voor vanavond * die kleine uit school halen en weer naar school brengen (12:00 uit 13:15 weer naar school 15:15 weer uit en dan bij m'n zus tot 17:30) * wat wasjes draaien * strijken dit was het voor vandaag geloof ik pfff wordt al moe als ik eraan denk...
echt engel weg ?jammer hoor drukke dag vandaag miss! leuk esth kinderboerderij wij gaan straks meteen uit school naar t zwembad want vandaag is de grote dag dat mn kleine meisje afzwemmen mag!
Als ik het zo hoor over de afgelopen tijd springt ze in het water en krijg je haar er niet meer uit... Het komt wel goed
dat denk ik ook wel in normale onstandigheden t is nu met publiek en dan heeft ze nog wel eens de nijging dr kont tegen de krib te gooien wordt ze verlegen en vind t wel een beetje engig heb dr wel beloofd dat ze een cadeautje mag uitzoeken als ze klaar is
Als ze water echt zo leuk vindt... hoop ik gewoon dat ze het publiek vergeet...en gewoon lekker gaat zwemmen...
@Miss Pff wat een lange lijst heb jij weer voor vandaag. @Dianana Spannend, ik hoop dat ze gewoon lekker gaat zwemmen en het haalt, succes voor haar! @Gekko Ga eens een beetje springen ofzo