Goedemorgen meiden! Gekko, gaat t allemaal nog een beetje? Verder ben ik jullie allemaal niet vergeten hoor! Lees alles mee maar heb steeds geen zin om te reageren.. Ben nog steeds flink beroerd, ik kom als het wat eter gaat weer lekker kletsen met jullie! Xxxxx
Good morning! Gekko gistermiddag helemaal niet meer geweest, zou t dan toch..?? Het wordt lekker weer vandaag, ik ga met die kleine naar de plassen. Jullie nog plannen?
goedemorgen, het zou zomaar kunnen van gekko, ik ben benieuwd! het zou toch super rot weer worden vandaag?! ik dacht met onweer en regen...
Spannend Gekko! Hoop voor je dat beebje er al zin in heeft @ Miss C: Volgens mij vanavond / vannacht pas en dus vandaag onweersachtig benauwd
Hey Karine, gaat alles goed met jullie? @miss Overdag wordt het warm en eind vd middag/avond regen, hagel en veel wind. Heb je vandaag weer zo'n waslijst om te doen?
oww oke, ik dacht echt dat het op de dag zou zijn... oww meiden ik heb toch een aantal dagen al zo'n zin in wentelteefjes, maandag ga ik ze bakken
Eerst zou het idd de hele dag zijn Miss... en gister zou het ook prutweer zijn... Maar nu is het alleen de avond...