ow oke, dan heb ik het dus toch goed gezien, maar is het gewoon weer omgeslagen... hoe voel je je vandaag?!
niks gekko ? hoop dat ze goed zitten met t weer loos is op schoolreis naar sprookjeswonderland zij helemaal blij en mama janken toen de bus wegreed
Dat is om jou in de gaten te houden Whahahaha... @ Esth: Hier alles goed hoor!! Nieuwe schema gaat aardig goed met Ryano brengen en halen + Micah en slapen en eten Verder Micah in ontwikkeling, beetje jammeren en misschien ook wel tanden, al is er nog niets te zien... Geen bijzondere dingen verder. Ik heb nog 1 weekje verlof, dan zitten er 9 mnd op Alles goed bij jou?
Miss ik voel me hangerig... ik moest er vannacht wel drie keer uit om te plassen!! Hahahahaha en als je bedenkt dat het meestal maar 1 of twee keer is.... pfffff En om een uur of 5 vanmorgen last van mijn rug en krampjes in mijn buik.... maar die gingen gelijk over toen ik onder de deken ging liggen en mijn man me nog even ging knuffelen...
@Karine He balen dat je weer aan de slag moet, zal even wennen zijn. @Gekko Vandaag moet het toch echt gebeuren @Dianana Aah wat schattig dat jij juist moest huilen en zij niet. Ik ben gister na 19 maanden weer ongesteld geworden. (Voor zover je het zo kan noemen)
Diaan ze gaat het trouwens vast geweldig hebben!! Esth.. wat een tijd!! Ik heb er trouwens een hard hoofd in...Ik denk dat ik nog wel over heet weekend heenspring....
Werk ze Miss!! (het is idd alweer donderdag... dacht dat het dinsdag was en Miss de hele dag mee kon kletsen...)
Hahahahahaha.. dat zei mijn man ook al... Nieuwe auto ok.. maar mijn vliezen mochten er niet in breken. hahahahahaha.. Kreeg gister ook een mailtje... vrijdag nieuwe auto ophalen... kan je het tot dan ophouden
Sorry Diaan... maar het is niet de 21ste geworden... Maaaarrr.. gisteren wel te horen gekregen dat de kleine is ingedaald... niets van gemerkt!!