he gekko wist t zo zeker ! ben nu even op mn mam dr mob ....heb geen internet en mn eigen mob heeft de geest gegeven en kan niet meer gemaakt ben nu dus ook weer weg .....hopelijk tot gauw.....probeer ff nood wat te regeln anders kan ik gekko niet volgen Xx tot snel
Wel altijd gezegd dat de kleine met donder en bliksem te wereld zou komen Ach er komt nog wel een storm aan
goedenmorgen dames kleine zit dus nog steeds lekker warm bij mama in de buik gekko wel fijn dat die in is gedaald hopelijk duurt het nu niet lang meer voor die gaat komen hier vanmorgen naar het cb geweest en keano doet het goed woog nu 4700 en was 53,5 cm en zag er goed uit helemaal blij weer dus onze kleine vent doet het goed maar ja dat vermoeden had ik al wel voelde zwaarder aan en merk aan kleertjes dat die ook gegroeid was
Bren wat heerlijk dat jou kleine man alweer groter groeit!! Hier eindelijk een goede versie van het geboortekaartje.... belangrijkste deel wilde maar niet afgedrukt worden.... maar.... dat is opgelost..
verdorie !...ik zie jou naam staan en wist niet hoe snel ik moest gaan kijken .... TIS BEGONNEN !!!...dacht ik *zucht* nog niks wel blij dat je man blij is !
Hahahahahaha.. nee!! hahahaha... Ik dacht gister... laat ze maar weten dat er niets aan de hand is.. anders lees ik maandag niets dan.. zou er al iets begonnen zijn Laat ik jullie allemaal schrikken Sorry.... Wel heeeeerlijk geslapen vannacht... hoefde er gewoon niet uit om te plassen....
ow gekko....kom op met gekkobaby! wil de naam weten !!! nog lekker gereden in de nieuwe bolide met een zeiltje onder de bips?
Geen zeiltje onder de bibs en het is helemaal goed gegaan... wel heerlijk gereden... Het is jammer dat de kleine autorijden geweldig vindt... dat maakt het voor mij namelijk moeilijk.... wel een stukje gereden, maar durf geen hele stukken te gaan...
goedemorgen allemaal, hoe is het hier?! @gekko, het klinkt heel gek maar mijn gevoel zegt donderdag! (heel vreemd want het is de overlijdensdag van m'n *moeder maar toch...) en bijzonder want donderdag is mijn NOD!
Goedemorgen meiden! Gekko, ik wil je niet ontmoedigen (want ik ga het vast helemaal fout hebben), maar mijn gevoel zegt dat jou kleintje zo eigenwijs is, dat het of pas tegen de 42 wk komt of je zelfs ingeleid moet worden.. Nogmaals ik hoop dat hij gewoon lekker op gaat schieten nu! Miss, do je nod.. En je moeders sterfdag.. Wat zou een positieve test op deze dag bijzonder zijn zeg!
ja idd! oww wat zal ik gelukkig zijn die dag als het zo is en wat nog meer bizar is, als ik idd zwanger ben dan ben ik op mijn zus dr 30e verjaardag uitgerekend ik had gisteren wel trouwens vet pijn in m'n borsten
Mel ik denk ergens ook dat ik naar de 42 weken ga.. inleiden hoop ik niet... dan ga ik maar even het record touwtje springen proberen te verbeteren... (dus die aardschokken komend weekend zou ik dan zijn) Miss... Donderdag lijkt me prima.. maar dan wil ik ook bij jou een dubbele streep!! Maar.. na vandaag komt het zeker... ik geef mijn moeder gewoon de schuld..... die heeft een tijd geroepen dat ze eerst een rijbewijs wil... en dan pas oma wil worden... Dus als we allemaal van 2 tot 3 voor haar gaan duimen.. ze mag eindelijk op voor haar rijbewijs!! (al heb ik dus alle vertrouwen)