wat gaaf diana erg leuk hahaha ja ben je ff een uurtje ofzo iets spellentje aan het doen ga je weer ff kijken moet je weer 4 of 5 pagina`s lezen nou als ik 1 heb gelezen en naar de 2e ga weet ik al niet eens meer wat ervoor had gelezen hahahah
wie van jullie gaan trouwens naar de huishoud/9 maanden beurs? wij willen wel weer gaan ff kijken welke dag heb er nu al zin in helemaal nu op de 9 maanden beurs
ben zo benieuwt wanneer die genoeg heeft van zijn warme plekje in je buik en denkt nu is het genoeg nu wil ik papa en mama en me zusje wel is gaan bekijken
komt goed meis je kan het hoor maar dames ik moet er weer vandoor bah werken nou tot latersssss fijne dag allemaal
Tot later Bren!!! Diaan... je moet maar zo denken.... je bent niet de laatste, en niet de eerste vrouw.... zelfs niet de enige.. die op dat moment een kindje krijgt...
doorgaans ben ik juist helemaal niet bang ...maar af en toe...denk ik waaaah als ik overtijd ga heeft man ook nog ff nachtdienst tussendoor mn moeder belde net ... over wanneer ze hun verjaardagen zal vieren...mn pa is donderdag jarig ...ze vieren t samen in februari... IK WEET T OOK NIET !!!!
Hahahahahahahaha... arme Diaan!!! Het komt wel goed....anders vraag je toch of je niet overtijd hoeft te gaan?
ze zien me aankomen in t zh laat me maar niet overtijd gaan want dat komt niet zo goed uit met verjaardagen ed
denk niet dattie die gaat lopen dan... aan de andere kant...als t begint denk ik niet dattie binnen de tijd is geboren die man nodig heeft om thuis te komen... hij wil dr alleen heel graag bij zijn als t begint
hoop t gekko...wachten maar gewoon af heeft me wel weer de tijd gegeven voor n nieuwe kaartje en banner
Hahahahaha.. ja dat is waar Even iets heel anders.... de eerste wesp van het jaar is hier een feit.... zat een mega wesp bij mij op zolder net!!! Ik heb haar naar buiten gelaten... lekker de vrieskou in!!
Ze hebben ook hun plekje in het leven....maar als ze zo vroeg wakker worden ben ik toch niet happy.... ben dan gelijk een beetje bang voor een zomer vol met prikkers.. (muggen/bijen/wespen)