jah...en dat wordt ie! vaatwasser is gebracht vandaag...met mn moeder hier om m aan te nemen bladen zijn nu maat ...gat voor wasbak zit r nu in morgen kookplaat dr in en bovenkastjes ophangen
Dat gaat rust geven!! Zowiezo een vaatwasser.. heerlijk!! En dan gewoon binnenkort in je eigen keuken kunnen koken!!
Haha Dianana Ja ik weet dus wel hoe je eruit ziet Kan mij voorstellen dat je de Ikea nu helemaal zat bent, maar nog even je je keuken is klaar.
goedenavond dames pffff gekko nog steeds niks ben zooooo benieuwt naar de kleine hihihi diana het is het waard straks een super mooie keuken en weer lekker koken en daarna hoef je ff geen ikea te zien meer hihiihi miss pijnlijke borsten klinkt goed ga duimen voor je wat fijn dat de echo goed was heb je al gevoel wat word? ik denk een meisje esth welk hotel in adam sta je dan? erwin is daar bezig in 2 hotels op de prins en keizergracht en die moeten in juli opgeleverd worden hier gaat alles goed vandaag weer controle gehad bij de gyn voor de knip en hij zit gelukkig helemaal dicht was nog beetje roze maar geneest goed hoef niet meer terug te komen woehoeeee nu alleen nog voor foto van keano,s zijn heupjes
**********NOD-Lijst********** 24.07.'12: Bekijk bijlage 255799 Miss C (26 jaar, ronde 28, 1e kindje) **********MMM********** Miss C: Augustus/September 2012 IUI *********Zwanger/Bevallen********* Anz87: Cenn 15.01.2009 Mason 13.09.2011 Zwanger van kindje #3 04.09.2012 Apie3: Zoon Dochter Dochter Thymo Milan 16.03.2012 Beppie1983: Antonio 04.10.2001 Luciano 01.06.2004 Christiano 12.12 .2011 Bren79 & Papa76: Keano Alfonso 19.05.2012 Dianana: Loïs Beaudine 22.04.2008 Beau Sylvester 19.01.2012 Engeltje1: Es22: Zwanger van kindje #1 23.12.2012 Esthertie: Alika Novia 20.08.2011 Gekko: Zwanger van kindje #1 18.06.2012 Karine: Ryano 28.05.2008 Micah 28.10.2011 Mel05: Zwanger van kindje #3 07.01.2013 Truelove4ever: Dylan 10.2001 Mike 06.2004 Senna 12.2011
morning all Loïs op school en een klein sikkeneurig mannetje naast me in zn wipstoel weer verder met de keuken gekko nog steeds niks?...
t weer boeit hem niet zo hoor wel zwemmen...maar zonder mij...2 lessen nog op dinsdag en dan voortaan op zaterdag...kleuterzwemmen...is zonder ouders ja ach...hij komt als ie klaar is zullen we maar zeggen
Good morning! @Miss Dikke knuf. @Dianana Aah da's niet gezellig Alika begint nu 's avonds met slapen moeilijk te doen. Voorheen sliep ze binnen 5 min. maar nu is het veel huilen, als je dan gaat kijken gaat ze lachen. Niets aan de hand dus, soms zijn we zo 1,5 uur verder. @Bren Het is in het [FONT="]Amsterdam City West MEININGER Hote. Is hij daar aan het werk? @Gekko Hoe laat moet je vandaag naar de vk? [/FONT]
Bren, gelukkig gaat je knip beter nu! En waarom de foto's van keano? Ivm de stuitligging? Je vroeg of ik een voorgevoel heb over het geslacht.. Jongen! Heel sterk gevoel zelfs.. Jij denk dus een meisje, we zullen zien over een week of 30.. Diaan, succes met de keuken weer vandaag! Est, zo'n periode van slecht in slaap vallen, hebben ze allemaal wel denk ik.. Onze tweede ook rond die leeftijd en nu weer.. Gekko, glaasje bitter lemon en een ananas vandaag! Hihi!
Met flinke tegenzin mijn bannen maar 6 dagen terug gezet! Gisteren avond eens terug gekeken in menstruatie kalender, als deze datum klopt zouden we 7!!!! dagen voor conceptie voor het laatst geklust hebben.. Kan toch niet! Ook had ik dan al erg vroeg een positieve test.. Nou ja, we doen t er maar mee!
Hmm ja Diaan... dat klopt.. vandaag na half vier naar de vk.. gaan ze gelijk kijken of ik gestript kan worden... (en als het kan ook gelijk doen) Mel.. het kan altijd he... en je weet het.. zeker als ze zooooo klein zijn.... ze hoeven maar in een vreemde hoek te liggen en je bent een week korter zwanger... Bren waarom eigenlijk foto's idd? Esth.. volgens mij is Alika een slimme... en is ze erachter dat ze als ze huilt jullie kan laten komen kijken
@Gekko Jup, ik weet het. We laten haar nu ook gewoon even lekker huilen. Het gaat net zoals Mel zegt vanzelf weer over. Ik ben benieuwd wat er vanmiddag bij jou gaat gebeuren.
Slim Esth!! Hopelijk wordt ze niet zo slim als mijn zusje was.... Op een gegeven moment had ze door dat we haar door hadden en ging ze een "stapje" verder.... op commando spugen.. probeer dat maar eens te negeren... Of erachter te komen dat ze het op commando doet... Mel ik heb idd wel zin in Bitter lemon!!
hey meiden, ik zit met een dilemma.. als mijn volgende ongi op tijd komt (24 juli) dan kan ik bellen voor onze 1e IUI behandeling. maar dat valt precies in het midden van onze vakantie (8aug) nu zaten we te denken dat we misschien toch wel heel erg graag een weekje weg willen. maar aan de andere kant als ik de IUI tot september uitstel wacht je weer een maand langer en mijn man kan niet zo kort van te voren vrij vragen (hij wilt niet dat zijn baas weet dat we in het ziekenhuis lopen)