He wat vervelend voor engel hoop dat snel beter met haar gaat en weer lekker komt kletsen hele dikke knuf van ons en groetjes terug Gekko je laat ons wel in spanning ben erg benieuwt wat er vanmiddag is uit gekomen bij de vk en of je nu aan he bevallen bent of al bent Nou wacht in spanning af En gekko ik was vandaag een maand geleden uit getelt hihi 26 mei was me uitgerekende datum maar is 19e gekomen week er voor Keano begint steeds meer te lachen als je tegen hem praat of wanneer ik me borst bloot leeg enzo en is ook regelmatig na de voeding nog lekker wakker en dan zit lekker wijs om zich heen te kijken gister probeerde hij ook een beertje te pakken maar lukte niet was die aan het mopperen en met zijn beentjes aan het trappen werd die boos dat niet lukte zo grappig Hihihi als die mijn tepel ook niet te pakken krijgt dan hoor je hem ook mopperen hahah zo grappig Nou dames tot morgen en hopelijk met een nieuwe wereld burger een kleine gekko baby
gekko??? hahaha nu gebeurt precies wat jij van het voorspelde...als je onlijne komt dat je dit dus ziet GEKKO???? gekko??? en gekko....gekko is er al wat ??? hihihihih hoop dat r nu wel wat is ! ben Loïs naar school brengen en dan kom ik weer checken!
Goedemorgen miss en Diaan! Bren, wat leuk om te horen dat de kleine man zo lekker vrolijk is! Gaat zo hard hè in het begin, elke dag kan je wel uren maar ze kijken hoe ze weer wat nieuws ontdekken..
Goedenmorgen dames Nog geen nieuws van gekko?????v??????? Mel het gaat echt heel snel ja hij is pas 5 en halve week en hij is al zo gegroeit en ontdekt zo veel merk je en hij reageert ook echt op dingentjes en dat is zo leuk en kan daar heel de dag wel naar kijken en genieten het is ook zo,n heerlijk mannentje
Ik voel me in de gaten gehouden.. dat en Maar ik was niet eens stripbaar... en er was geen noodzaak tot enige vorm van spoed.. kleine doet het goed.. placenta is goed.... vruchtwater.. ruim voldoende.. en de toegang, tsja, die zit stevig dicht.... db.. ik zou het toch komen melden als er iets zou gebeuren
zucht...kan t niet zijn dat je minder ver bent dan gedacht ? als alles nog potdicht zit maja...als de kleine het nog goed heeft daar binnen tot hoelang laten ze je lopen ? wanneer moet je terug ?
Vrijdag terug.. dan gaan ze kijken weer kijken... elke keer weer een echo.. en tsja... ben wel elf dagen naar voren geplaatst... maar de echo's lieten wel telkens ook een groei voor die tijd zien... (als het niet meer was) Maar... ik heb wel de halve nacht wakker gelegen vanwege weeen.... die nu trouwens weer vrolijk aan het afnemen zijn
Gekko, ik zat bij de eerste potdicht op zaterdag.. Zondag eind van de ochtend weeën en maandag ochtend heel vroeg bevallen.. Gelukkig heeft de kleine het nog goed daar, dat i het belangrijkste!
PFfffff nog steeds geen gekkobaby hihihi Maar fijn dat kleine nog goed heeft Maar gekKo kan je wel beloven maar kan ineens zooooo snel gaan of ineens zo heftig worden dat melden niet meer goed Maar we blijven je gewoon in de gaten houden hahaha
Ja dat vindt ik ook.... kleine beweegt ook nog heel veel, maar goed, als je alle ruimte hebt...(en dat heeft hij dus blijkbaar ook echt.. hele zakken water zien zitten gister...)
Bren het is een kwartier naar het ziekenhuis.... dus dan hoop ik als het echt heftig is even snel iets neer te kunnen zetten dat er geen twijfel is voor jullie.... (en anders laat ik mijn man zich nuttig maken terwijl ik me naar voel..)
Trouwens Bren heerlijk dat Keano een begint met lachen!! Er zijn blijkbaar verschillende soorten lach ontwikkelingen die een kind maakt... maar ik weet even niet meer welke Diaan, geef Engel een dikke knuffel van me....
Good morning @Gekko Je houdt het echt spannend, die kleine van jouw heeft het veel te goed daar binnen