Esth.. zoiets zei mijn man ook gister... die zei dat ik te lief was.... waarop ik melde dat kleine het daar dus nu nog maar even van neemt.. (iedereen zegt dat ik heel erg streng ben...zusje heeft zlefs een keer gemeld medelijden te hebben met mijn kinderen)
Hmm man heeft I-pod vol gezet.... staat nu ook op deze comp.... Gister heeft hij een persoonlijke ringtone uitgekozen voor als ik bel (break on through van de Doors geloof ik) Maar ik ben dus nu even aan het luisteren naar welke muziek we eigenlijk in de kast hebben.... Zit nu Wham te luisteren.....
wham....last christmas is van wahm toch ? ik wil een blog maken ...eens kijken hoe dat in zn werk gaat
@Gekko Hahaha Wat grappig dat ze dat zij, ik vind een beetje streng helemaal niet verkeerd. @Dianana Een blog maken is niet zo moeilijk. Ik heb er ook een Essie's handcraft cuteness (Met een grote give-away omdat mijn bedrijfje 3 jr. bestaat, jullie mogen natuurlijk ook mee doen) Via www.blogger.com. Als je wat wilt weten pb me maar.
Esth het is ook niet waar.. ik ben consequent en duidelijk...streng is iets heel anders... Diaan.. idd last christmas is van Wham... Dit is muziek die mijn moeder dus luisterde toen ik een klein meisje was... hahahaha Gotta love the 80's
@Dianana Leuk!! @Gekko Ja consequent is zeker goed hoor voor die kleintjes, dan weten ze waar ze aan toe zijn. Ik ben ook erg consequent, vriend ietsje minder. Lekker hoor al die oldies
Freedom van Wham.. die was ik dus vergeten.... ben blij voor jullie dat jullie niet dichtbij wonen... Ik ben aan het meejengelen Die ga ik nog een keer luisteren Ben daar trouwens hier ook bang voor Esth.. als we slagroom hebben gaan de katten al gelijk naar mijn man... (gisteren gaf hij ze zelfs stiekum in de keuken...hoorde hem zeggen.. mondje dicht he?) Hahahahahahaha alsof ik dat niet doorheb
Yep.. maar dat dachten we toen ook... Muziek van... is in ieder geval beter dan... ik denk dat ieder moment zijn pareltjes heeft... Ik luister thuis veel 50's gemengd met Jameriquai, Jazz, franse cafe muziek, roemeense zigeuner en Metallica... Ok wake up before we gogo... die is ook te leuk om te stoppen...
is toch raar !...veel te snel volgens mij hoor...hij is pas 5 mnd! Loïs rolde toen nog niet eens op dr buik en terug!
hij wil ook totaal niet meer liggen ...als ik hem in de box leg ...vind ie 5 minuten leuk ...daarna niet meer