echt raar hoor... als ik Beau op de grond leg...daait ie op zn buik....3 minuten later ligt ie een meter verder...ze zeggen altijd dat jongens trager/rustiger zijn.... rustig issie idd wel ...maar traag ?!?!?!
Hmm deze was er 1 met stille verwensingen Loopt nu zo: 11:47:33 AM 11:48:14 AM 0:40 2 m, 32 s 11:45:01 AM 11:45:46 AM 0:45 4 m, 6 s 11:40:55 AM 11:41:30 AM 0:34 17 m, 27 s 11:23:28 AM 11:24:34 AM 1:5 11 m, 53 s 11:11:35 AM 11:12:28 AM 0:52 ******
Tweede is toch vaak sneller dan de eerste? Wel leuk als ze zo mobiel worden.... Gaat hij ook mee zwemmen?
omdat ze dan zien wat hun grote broer/zus doet maar denk dat daar t leeftijdsverschil te groot voor is... ze zeggen dat jongens vaker een beetje drolletjes zijn...die vinden t wel best allemaal...is wat ik om mee heen vaak hoor...jongens lopen vaak ook later als meisjes... ja hij gaat ook mee zwemmen ...hij is nu 3 keer geweest ...straks als Loïs op zaterdag lest gaan we weer vaker vrijzwemmen doordeweeks...dan kannie lekker mee... alleen Loos kon t heel lang volhouden....hij is na 30 minuten wel echt moe...leg ik m in de wagenbak in zwembroek met dat blote lijfje zo schattig om te zien ...in een grote handdoek
Ja.. eerst was het echt bijna anderhalf uur om de zes minuten... daarna wisselingen... en een mobiel die soms vond dat je niet door hoefde te tellen... anders had het rijtje er anders uitgezien....
ik ben heel even naar de action...neem mob van mn mam mee...kan ik af en toe ff checken hoe t hier gaat...tot zo gekko niks doen voor dat ik terug ben hoor ...
zo...terug...gekko hoe gaat t ? heb voor loos een pillowpet gehaald...kreeg ze nog van t afzwemmen nieuwe bekers en theeglazen...handoeken en theedoeken... mooie olie en azijn fles van mn mam gehad
owww gekko wat spannend meid!!! ik zal aan je denken meis!!! veel succes en dat die kleine beeb maar snel mag komen!!