Ik ben zo zenuwachtig deze ronde.. Heb al vanaf mijn menstruatie het gevoel dat dit mijn ronde gaat zijn! Kan geen minuut niet aan zwanger worden denken..
Griep! Keelpijn, koorst, vreselijke hoest.. hier allemaal al gehad afgelopen twee weken.. In het dorp hoor ik ze ook over diaree maar dat is oons huis gelukkig voorbij gegaan.
Maar ik ga er vandoor! Fijne avond allemaal.. Gekko, lekker kopje thee voor jezelf zetten als je terug komt van boodschappen doen en verder niks meer doen!
Ik weet hoe je je voelt meid. Het is zo oneerlijk. Ik kwam terug van een heerlijke ontspannen vakantie en kreeg direct 2 zwangerschappen om mijn oren. Welkom terug op de aarde....
het is idd oneerlijk!!!!!:x ik heb me meerdere keren ongemakkelijk en schuldig gevoelt tijdens mijn zwangerschap tov jullie!!! oke ik weet ook wel dat ik het ook niet voor het zeggen heb,maar gun het jullie even veel!!!
ochh lieve true, voel je niet schuldig! geen van jullie trouwens. het is voor mij meer de mensen die ik persoonlijk ken, ik bedoel als je op een zwangerschapsforum zit zijn er altijd mensen die in de 1e ronde zwanger raken. en dan kan je het onderwerp ook niet vermijden. tenminste zo denk ik erover....
Precies, Miss haalt de woorden uit mijn mond. Ik bedoel ook de vrienden om mij heen. De meesten houden totaal geen rekening met mijn gevoelens. Er zijn maar een paar vriendinnen die mij van tevoren op de hoogte stellen voordat ze het de wereld in gooien. Daar heb ik wel respect voor. En hier op het forum: logisch dat de een na de ander volgt. Als ik "last" van jullie heb, moet ik hier gewoon niet komen, toch?
ik vond t voornamelijk van famillie erg moeilijk...voornamelijk omdat t daar ook niet zonder slag of stoot ging verklevingen ed en dan wel zo voor je voeten gooien als t raak is natuurlijk ben je heel blij voor ze en je weet dat 1 de eerste zal zijn...maar een beetje genuanceerd kunnen ze t wel brengen vind ik dan snap dan best dat ze heel blij zijn ...maar bewaar dat voor de rest aan wie je t verteld en niet op die manier bij iemand van wie je weet dat t niet zomaar gaat
@ Es & MissC: Gewoon even een dikke digi-knuffel omdat ik jullie zo sterk vind en zo onwijs "gewoon"!! Ook al doet het onwijs zeer dat "iedereen" in de omgeving maar te pas en te onpas zwanger raakt en jullie nog steeds niet... Het is jullie van harte gegund meiden!! *Knuffffffffffffffffffffffffffffffff*
Waarom moet er benadrukt worden dat het in de eerste ronde raak was?? Ik was ook vrij snel zwanger van de tweede maar heb dat nooit tegen iemand opgenoemd..