ja oke maar toch... we hebben nu zo'n hechte band(vind ik dan) dat ik jullie als vriendinnen zie en me gewoon even schuldig voel als wanneer ik je dagelijks tegen zou komen!! je gunt dit gewoon iedere vrouw en man!!!
tis gewoon een gevoel van onmacht! heb dat ook met me beste vriendinnetje... ze heeft nu pcies een jaar geleden een abortus gehad van een zw.schap met dr ex..(en ok tis mss wel ook echt het beste in haar situatie,maar ze heeft het er vreselijk zwaar mee) ik heb haar toen en nu laten weten dat ik haar altijd in alles zou steunen desnoods onderdak en hulp met baby!! heb haar ook gevraagd als peettante van onze Senna,wat ze geweldig vond en vind(incl tranen)...mss ook deels als verwerking! ze weet wat ik heb meegemaakt met mijn gedwongen abortussen en ik weet het van haar...en het geeft ons op deze manier steun en een extra hechte band!!(ze is dan wel 11jr jonger (22)maar welmijn beste vriendin) wat ik wil zeggen is dat ik bij jullie hetzelfde gevoel van onmacht heb als bij haar(en toen bij mezelf) ... je gunt het iemand evenveel als jezelf en weet hoe zwaar iemand het heeft als dit niet (meteen of binnen 1 jaar) lukt of als iemand verdriet heeft van opgedrongen beslissingen! dus ja mss speelt er meer mee...is ook zo... aangezien ik laatst bij een liedje van sarah McLaughlin(ofzoiets)..."City of angels"...in tranen uitbarstte...toen ik Senna op me arm had(en dit liedje hoorde) en aan me 2 abortussen(wat een kut woord,want ik werd echt gedwongen met geweld) dacht.....ik draaide dat nummer toen vaak!! oke nu stop ik ff want wordt me te emotioneel nu
Hoop dat je gevoel juist is!!! Wij hebben bij de vorige twee zwangerschappen ook eerst 3 stellen op de hoogte gebracht..voordat we t als 1 groot feest de wereld in gooide... helaas zijn twee van die stellen mijn zwagers en schoonzussen, beide onvruchtbaar. en n vriendin die inmiddels al n paar jaar bezig is zonder resultaat. dit keer gaat dat ook niet anders vriendin zit nu midden in dr hormoonbehandeling voor eerste ivf dus zal wel ffies van slag zijn door ons snelle nieuws.. nu maar hopen dat ieder snel volgt!!
och lieverd wat erg dat jij dit heb mee moeten maken. en wat een super lieve vriendin ben jij om haar zo te helpen, echt goed om te lezen! ik geloof graag dat ze het er zwaar mee heeft het is ook niet niks om een abortus mee te maken. het doet haar vast heel veel goeds om peettante te zijn van jullie kleine meisje, gewoon tante zijn is al geweldig laat staan peettante! een gedwongen abortus kan me niet voorstellen hoe jij je die tijd gevoeld moet hebben, gelukkig heb je nu een lieve man en 3 prachtige kindjes Bekijk bijlage 215555 ik begrijp je gevoel van onmacht wel een beetje moet ik zeggen maar lieverd voel je alsjeblieft niet schuldig je hebt zelf genoeg mee moeten maken en bedenk dan dat je er niet om gevraagd heb dat het bij ons niet mag lukken. als je wilt praten mag je me ALTIJD PB'en, mijn inbox staat voor je open. hele dikke knuffel vanuit hier! Bekijk bijlage 215556
goedemorgen dames, nou ja zo goed issie voor mij niet ging ik vanmorgen om 07:15 de deur uit om die kleine meid op te halen start mijn auto niet meer. dus ik bel mijn zus om te zeggen dat ze haar maar moet komen brengen of dat ze thuis moet blijven tot dat ik er ben. ze besloot die kleine hier haar toe te brengen. vervolgens hoorde mijn zus wat voor geluid de auto maakt toen zei ze volgens mij issie verzopen dus ik zal straks even mijn paps bellen om te vragen offie me kan helpen met startkabels zoniet dan wordt het de ANWB bellen. juni 2011: grote beurt + onderhoud = 800,- 6 weken later: koelvloeistofbol/slang lek + vervangen distributieriem= 600,- en nu dit weer:x Bekijk bijlage 215579 !@#$%^&*!@#$%^&* Bekijk bijlage 215580
Trouwens Miss... als je auto verzopen is... dan moet je hem even laten staan en dan kan je het later weer proberen... en dan minder lang de shock(?schrijf je dat zo?) aan laten staan.
Goedemorgen meiden! Gekko! Alles goed hier hoor, met jou? Miss, wat balen zeg, kan je er nog wel bij hebben.. Diaan, hoe voel jij je?
ik heb het net nog eens geprobeerd maar hij slaat gewoon niet aan, hij maakt wel aanstalten om dat te doen maar het is net offie het gewoon ff net niet red!
Hmmm dat klinkt als een geval van even aanduwen.... maar je moet dan wel een stuk rijden als hij eenmaal rijdt!! Beter voor de accu!! Maar ik denk dat het vooral de kou is waar je auto nu last van heeft.....
ja idd zoiets dacht ik ook al, daarom wil ik ook niet meteen de anwb bellen. bel m'n paps zo even en dan hoop ik dat hij me kan helpen...
Ja ... de helft van de klussen van gisteren.... dan doe ik de andere helft morgen.... Jij nog leuke plannen?