December Chica's Vol. VIII

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    goedemiddag dames,

@bren,
    wat vervelend dat je die droom tot 3x toe kreeg en dan ook nog 2x zonder dat papa naast je lag!

@all,
    mijn auto doet het weer:D mijn vader heeft de startkabels aangesloten en toen kon ik mijn auto met heel veel pijn en moeite starten;)
    dus toen ie eenmaal stationair liep ben ik naar de Seat Dealer gereden en die hebben naar de accu gekeken en volgens hun is er niets mis mee.
    dus ja waarom hij nou niet startte vanmorgen, Joost mag het weten!
    morgen ochtend nog maar even afwachten dan...

2. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Ja laag is goed

3. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Diaan, jij mag volgende week niet naar de gyn hoor, dan moet je kleine man er al lang zijn!

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha!! Laag is goed... nu maar afwachten!!! (of kan het echt nog tot donderdag duren?)

Miss wat raadselachtig..... misschien had de auto een ochtendhumeur vanmorgen? Zou ik ook hebben als ik de nacht buiten had moeten doorbrengen....

5. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Tot donderdag...of de donderdag daar op....kan allemaal...denk zelf zomaar dat t wel ns overtijd kon gaan worden

6. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Deze donderdag is mn vader jarig...en was de uitgerekende datum van engeltje

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diaan je begrijpt natuurlijk dat ik hoop dat je het mis hebt;) Ben wel benieuwd naar die kleine in je buik!!!

Maar het kan natuurlijk dat hij wacht tot hij onder het "juiste teken" wordt geboren;) Vanaf 23 januari zou hij van chinees sterrenbeeld een draak zijn... en dat zijn welvarende en gelukkige mensen....;)

8. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    En voor de 23 gekko ?

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een konijn.

10. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Zijn die ook gelukkig ?

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar blijkbaar probeert heel vruchtbaar china dit jaar een kind te baren;)

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mensen geboren onder het teken Konijn zijn extreem hartelijk, goed gemanierd, diplomatiek en conservatief. Ze zijn uitstekende diplomaten en onderhandelaars. Konijn-personen kunnen uiterst elegant, beschaafd en magnetisch zijn. Echter zijn ze uiterst terughoudend maar kunnen extreem actief worden wanneer ze zich toewijden aan school of een opleiding. Deze mensen kunnen heel gevoelig zijn voor mensen en/of situaties om hen heen. Een agressieve omgeving is niet goed voor ze.

Ze kunnen erg nerveus en gespannen raken wanneer iemand hen dwingt om risico's te nemen. Hun innerlijke wereld is te broos voor onrust en onzekerheid. Ze houden ervan om een comfortabele en rustgevende omgeving om hen heen te creëren. Een typisch Konijn-persoon is heel gastvrij en zorgt goed voor de mensen die dicht bij hem staan. Deze mensen zijn erg perfectionistisch en kunnen ontzettend geduldig zijn als het komt tot werk dat veel geduld en inspanning kost.

Een ander belangrijke eigenschap van deze mensen is dat ze aandacht schenken aan het meest kleine detail. Dat maakt ze enorm geschikte organisatoren van feesten of vergaderingen. Konijn-personen hebben ook een heel groot verantwoordelijkheidsgevoel en nemen hun werk dan ook heel serieus; doorzettingsvermogen en bekwaamheid zijn de andere twee positieve eigenschappen van deze mensen. En ze zijn ook nog eens heel medelevend en sentimenteel.

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    De Chinese draak is een geweldig en indrukwekkend wezen. Het is prachtig en belangstellend, maar ook angstaanjagend, ontzagwekkend en vol levenskracht. De Draak is het symbool van de keizer en zijn rijk. Het staat tevens voor het mannelijke element Yang. De Draak is het teken van ongekende kracht en rijkdom.

Mensen geboren onder dit teken zijn aantrekkelijk, stralen kracht uit, zijn charismatisch en hoogbegaafd. Ze stralen pure kracht uit, en geluk! Ze zijn makkelijk te herkennen van een afstand. De Draak is erg actief en wendbaar en je merkt hem of haar op aan de doelbewuste werkhouding. Ze kunnen een vorm van interesse uiten naar alles dat er om hen heen gebeurt. Een draak is extreem zelfverzekerd en ze weten precies hoe ze iemand kunnen versteld kunnen laten staan. Ze zijn tevens extreem buitensporig, en willen alles op een grootste manier doen, in stijl! Ambitieus en zeer egoïstisch, ze zullen niet rusten todat ze hun werk afgerond hebben.

Mensen geboren in het jaar van de Draak hebben het geluk met zich mee. Ze kunnen veel dingen bereuken zolang de doelstellingen maar duidelijk zijn. Draak beschikt over een enorme hoeveelheid energie, intelligentie en talent. Ze tonen ook hun grootmoedige kant door anderen genadig te helpen. Draak is altijd daar om zijn vrienden te helpen. Altijd in staat om zijn hand in het vuur te steken voor een ander om zijn/haar problemen op te lossen. In tijden van crisis kunnen ze wel eens te ontspannen overkomen.

Met het geluk aan hun zijde is een Draak ook nog eens een hele goede organisator bij evenementen. Ze kunnen dan wel eens ongeduldig zijn, of een humeur hebben, wanneer de dingen niet gaan zoals zij dat willen. Ze zijn recht door zee en dat kan de gevoelens van anderen wel eens kwetsen. De meningen van anderen hebben ook weinig invloed op ze, want ze kunnen ontzettend egoïstisch zijn op sommige momenten. En dan doen ze de dingen op de manier als zij dat willen.

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dit ben ik volgens de chinezen ;)

De Hond is misschien wel het meest geliefde en betrouwbare dier van de Chinese dierenriem. Een persoon geboren onder dit teken is loyaal en trouw. Hij assisteert anderen wanneer ze in nood zijn. Ze zijn er altijd voor je wanneer je wanhopig bent en wanneer je toe bent aan directe hulp. Honden zijn erg gevoelig naar anderen, en ze zijn ontzettend medelevend naar anderen. Vrienden van Hond houden van Hond vanwege deze geliefde eigenschappen, en ze geven er een hoop voor terug.

Een typisch Hond-karakter is er één van eerlijkheid en oprechtheid. Ze kunnen luid en praatgraag zijn wanneer ze voelen dat ze hun mening moeten overbrengen. Een persoon geboren in het jaar van de Hond accepteert alle verantwoordelijkheden die aan hem worden toegedragen. Wanneer je ze een klusje toekent, wees er dan maar zeker van dat ze resultaten leveren. Hond-personen zijn jong in hun hart en ze kunnen erg levendig en energierijk overkomen, zelfs op oudere leeftijd. Maar ze kunnen ook erg serieus en gevoelig zijn!

Een Hond is de persoon met een onberispelijk gevoel voor integriteit en eerlijkheid. Ze zijn erg idealistisch ingesteld en oprecht voor hun leven. Ze kunnen ook geweldige dromers zijn! Ze geloven niet in negatieve woorden, zoals onrechtvaardigheid en onderdrukking. Maar dit is niet compleet positief, want wanneer ze te maken krijgen met een situatie waarbij zich onrecht of onderdrukking afspeelt, dan raken ze snel overstuur. Een gevoel van pessimisme dringt hun lichaam door wanneer ze te maken krijgen met zulke scenario's. Een persoon geboren in het jaar van de Hond is erg toegewijd aan zijn werk, en ze zullen er altijd zeker van zijn dat ze genoeg inspanning leveren aan het werk dat ze wordt toegewezen. Soms raken ze gefrustreerd wanneer ze merken dat niets gaat zoals ze willen. Ze moeten leren om af en toe wat vaker te ontspannen tijdens onzekere tijden.

15. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Vind ze allebei wel mooi...
    Die van jouw ook....hou wel van mensen die trouw zijn

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk is alleen de aap van de sterrenbeelden minder.... die kunnen hatelijk zijn als ze bedrogen zijn.... (maar goed.... als dat alles is)

Ik vindt ze ook allemaal mooi...

Ach... draak of konijn... aap of rat... elk mens heeft denk ik wel wat;)

Wat ben jij?

17. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Esthertie,heel erg bedankt voor het cadeauje. Supermooi gedaan. En het kaartje plak ik in het boek ;)

He meiden, heb het zo druk hier dus sorry voor mijn vele afwezigheid.
    Ik kom wel sochtens en savonds ff spieken voornieuws over diaan.
    Hier gaat alles goed.
    Kleine slaapt lekker door alleen savonds last van krampjes. Verder slaapt hij door van zn laatste fles rond half 12 tot 7 uur sochtends.
    Kraamhulp was vandaag voor het laatst en adviseerde om hem savondsin bad te doen, kan hij lekker rustig van worden.
    Ik pik smiddags nog wel een uurtje slaap mee. ;)

Voor de Zwangere meiden hoop ik dat alles goed gaat, de meiden met kleintjes ook natuurlijk en es, mel en missC: ik. Denk aan jullie en hoop heel snel mooi Nieuws te lezen

Liefs syl en keano

18. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Ik ben kreeft gekko...chinese weet ik niet

19. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010