Bren, wat een geruststelling dat de echo goed was! De 20 weken echo is best spannend omdat ze alles gaan nakijken..
Meiden wat zouden jullie doen?? Hebben straks een kamer te weinig en willen pas over een paar jaar evt verhuizen.. Oudste wil ik zoiezo alleen op een kamer hebben, hij slaapt op zolder en blijft daar ook. Nu hebben wij de grootste slaapkamer, deze is echt heel groot. De jongste heeft een normale kamer. Mijn man zegt dit: wij ruilen om en nemen de kleinste kamer. In dat geval zou de baby alleen in bijv een hangwieg bij ons op de kamer kunnen en de ruimte om ons bed zal zeer krap zijn. Ik zeg: we blijven op onze eigen kamer en maken een hoekje voor de nieuwe baby (ruimte zat). Als de baby dan een half jaar is gaat hij bij de jongste op de kamer, dit zou net passen. Als de twee jongsten dan zo oud zijn dat ze op hun eigen kamer willen spelen en we zijn nog niet verhuisd kunnen we altijd nog van kamer ruilen. Hebben daar nu al hevige discussie's over haha!
dank je wel dames indd een geruststelling dat alles goed is nu lekker nog 20 weekjes genieten ik duim ook heel hard dat alles goed is morgen mel en dat je snel een terug plaatsing kan plaats vinden en voor miss en ess ook snel raak mag zijn we draaien hier heel wat duimen af he voor elkaar hihihi nou ik ga lekker bankhangen en tv kijken en op tijd bedje in denk ik fijne avond allemaal en tot morgen
allereerst... Engel...JOEHOE GEFELICITEErD MET DE GEBOOrTE VAN JULLIE KANJEr KEANO!!!!!!!!!!!!!! wat een mooi manneke....zo gaaf koppie...echt een knappert!!!**smelt** geniet lekker van je kraamtijd en laat je maar lekker verwennen!! tante Shellie jij ook gefeliciteerd!!!!!!!!!!wat een lieve/mooie foto's!! bren wat super dat je echo helemaal goed was!! en die echo van zijn voetjes...zooooo lief!!!!!!!!!!!! ess ik hoop dt je echo morgen goed is meis....!!!ik duim voor je ik heb hier gelukkig een beetje meer rust nu de 2 mannen weer naar school zijn...heb weer een beetje tijd voor mezelf nu...had ik echt nodig!!
mel tja ik ga toch voor jouw idee...(sorry melman)..klinkt veel logischer aangezien de kleine de eerste maanden toch bij jullie ligt kun je evengoed alles op jullie kamer inrichten qua baby kamer Senna ligt hierook nog steeds bij ons en nog niet op haar eigen kamertje....mss kun je je man dan vertellen dat ze wanneer de kleine bij jullie zou slapen,hij/zij dan gelijk kan wennen aan zijn/haar eigen bedje!!
Moeilijk mel...ik heb Loïs nooit bij ons op de kamer gehad..buiten dr nachtelijke excursies om dan Ipc zou ik de baby bij jullie op de kamer doen tot ie doorslaapt...daarna kunnen ze best bij mekaar...en wat je zegt...als ze straks echt ruimte nodig hebben op hun kamer kun je altijd nog ruilen... Of n stapelbed plaatsen voor de kids
Wij hebben ze altijd gelijk op hun kamer laten slapen maar dat vind ik bij de derde niet handig ivm de tweede die licht slaapt.. Mochten ze van elkaar wakker worden, kan de jongste bij ons op de kamer zolang nodig (zou zelfs een hoekje af kunnen schermen, ruimte zat) maar als we nu al ruilen van kamer zal dat lastiger zijn.. Ik ga mijn zin maar gewoon door drijven (zoals gewoonlijk zegt man dan)
@Mel Is het niet een optie om een tussen wandje in de grootste kamer te plaatsen zodat je wel 2 aparte kamers hebt. Ik ben heel blij dat Alika nu op haar eigen kamer slaapt. Lijkt me toch best lastig met een baby in je eigen slaapkamer. Mits het niet anders gaat natuurlijk.
Diaan.. Hihi ik denk dat ik mijn zin meestal krijg, dus mijn man liegt er niks om.. Est, een wandje er tussen is geen optie helaas.. wel kunnen we echt twee aparte plekken creeren daar door kasten oid.. Maar.. als we dat doen is er geen weg terug, mocht het dan niet gaan samen op de kamer hebben we een probleem. En aangezien het op de kleinere kamer ook past (alleen weinig speelruimte over), lijkt me dat beter voorlopig.. Maar man heeft een hele andere mening hoor!
denk ook dat als jullie wel gaan verhuizen tzt... je t makkelijker kwijt bent met n grote ouder slaapkamer
Dat is oa ook de reden dat we geen wandje kunnen zetten.. Ook zou dan 1 kamer geen raam hebben en moet je door de ene kamer om in de andere te komen.. We zouden over een jaar of 3/4 wel willen verhuizen.. (nog even door sparen,,)