Sorry dat ik zo weg was gekko..werd gebelt door de psz...Loïs was gevallen...valt mee...maar ze is nogal n luchtalarm dan... Toen meteen maar schappen gedaan...werd ik misselijk ik in de winkel...grrrr gewoon bijna over mn nek Kga nu mn pb lezen
Op t schelpenpad....dus gruis in dr velletje...t valt heel erg mee...wel grappig..ik had man gebeld want die zou uit zn werk ons ophalen in wc....toen wist ik niet hoe erg t was dus zei dat t tegen kon zitten Hij ook meteen naar de psz gereden...gaat r net voor m een ambulance die straat in...hij in alle staten...hihihi...schrok zich lam
Hahahahahahahaha.... geef hem maar een borrel of een kopje thee vanavond.. daar is die wel aan toe denk ik... Die arme man.. ik zou me ook lam schrikken....
ik moest wel lachen ...hij was helemaal wit om zn neus is echt maar heel weinig aan de hand met r hoor maar ze heeft de halve psz bij mekaar geschreeuwd...daarom hebben ze me gebelt... ik heb de hele zwangerschap niet zo hard gelopen...voor 3 kleine stipje op dr hand maar goed...mss zit er nog vuil in ...stop dr drekt in bad en dan gooi ik knikkers op de bodem...kan ze die pakken en dan weekt t goed schoon
Dat is een slimme!! Die kende ik nog niet... Maar kan me idd voorstellen dat ook jij geschrokken bent.. Wel grappig om te zien.... de een breekt iets en loopt rustig door... de ander heeft drie stipjes op de hand en schreeuwt moord en brand.
Hoi meiden, Hebben jullie een leuke dag gehad? Ik ben volgens mij de enige hier die fulltime werkt, of niet? Morgen weer controle van het BMS in ziekenhuis. Moet er om 16.00 uur zijn!
spannend he es! ja gekko..zou eigenlijk in de soda moeten ...maar al ga ik op mn kop staan dan doet ze t nog niet (en straks zakt de baby dr weer uit) dus dan maar zo
was niet nodig es... ze deed zonder problemen zelf dr handjes in t water...tis mooi schoon geweekt jij toi toi toi morgen he ! denk aan je om 16.00 uur
Diaan, wat een middag voor jou en je man! En Lois natuurlijk, pechvogel.. Gelukkig viel het mee.. Es, ik zal ook aan je denken morgen, succes!
hoi dames, mijn gyn heeft me gezegt dat ik een week na mijn eisprong bloed moet laten prikken. nou heb ik vandaag een positieve ovulatietest gehad, maar moet ik nou volgende week dinsdag of volgende week woensdag bloed laten prikken?! alvast bedankt.