Pfffff.... het is hier nog schemerig... en koud.... en mijn ogen hangen op half 6... Hahahahahahahaha, niet de sterkste nacht gehad... veel gesnurk aan mijn linkerkant... en het bed wilde maar niet opwarmen......
Ja die zijn mijn favoriet Gisteren ook heel erg veel gedaan dus ik had ook geen slaap ofzo Wel fijn dat jij lekker hebt geslapen! Jij hebt van de week zo'n pittige nacht gehad!
ging helemaal n schok door me heen anz!! hoop op weer n roerige nacht gekko...maar dan wel anders... vandaag nog precies n week
Die MissC woont wel heel dicht bij onze Miss C!!! Hoop echt dat onze miss ook snel zover is!! Diaan... kijk dat mag altijd zo'n roerige nacht... zeker nu je hebt namelijk vannacht een hele goede nacht gehad...
haha een schok? dat was niet de bedoeling hahah! ik zag de naam staan bij week 8 zwangerschap en dacht heel ffies van huhhh zou het denk t helaas niet
goedenmorgen dames gekko vervelend zo`n snurkend iemand en koud bed :S diana gelukkig wel goed geslapen ik ook heerlijk geslapen geen nare dromen ja hoop ook dat onze miss mel en ess snel roze gaan duim zoooo hard vooor ze mel heel veel s6 vanmiddag hoop dat het goed is en dat er een terugplaatsing kan gaan plaats vinden
denk dat miss t eerst hier komt vertellen. ja toch gekko!...maar mn pa is morgen jarig...hij zegt zelf dattie dan geboren wordt
Als het dik genoeg is is er dan niet gelijk een terugplaatsing??? Kan best zijn dat je vader gelijk heeft Hoop het wel voor je in ieder geval!
kep t liefst zn eigen verjaardag...maar ja ...je hebt t niet voor t zeggen ow dat wist ik niet gekko ! krijgt ze dan ook meteen tp?
ik vind t zo raar staan in mn banner...39 weken Loïs was nu al n week oud ben ff douchen hoor...tot zo