@Gekko Ze doet niets liever dan zitten en staan. Liggen in de box is ze ook snel zat. @Dianana Ik ben inderdaad ook heel nieuwsgierig naar jullie kaartje nu je hem zo vaak veranderd hebt.
meiden, was zo optimistisch deze ronde maar dat is al weer omgeslagen hoor.. Heb nu al 6 dagen vruchtbaar slijm en had vrijdag een positieve ovu test, daarna 2 dagen een vreemde test en nu al weer 2 dagen een knal test.. Voor mijn gevoel heb ik mijn ei al een dag of 3 geleden gehad.. Volgens mij is mijn lichaam de weg kwijt.. Grrr, ik had zo gehoopt...
Gekko... Ik geef mn gekte nu maar de schuld..ik ben normaal niet zoooooo besluiteloos Lief esth...leuk met die cupcake dr bij Mel verdorie...maar mss is t juist wel goed...door blijven klussen
esth wat een scheetje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een mooi meisje!!! *smelt* !! mel...lieffie niet opgeven he!!! diaan hihihi hoeveel heb je er nu gemaakt??hihi btw leuke foto van jou en lois! trouwens een leuk idee van gekko!! met die kaartjes!! ess succes vandaag!!!!!!!!! hier gaat het wel goed!! alleen is senna na de ochtendfles rond 5 uur vaak lang onrustig! lijkt of ze de dag een beetje voor de nacht aan het wisselen is! verder groeit ze als kool! vorige week was ze op het CB gemeten en gewogen en was 51 cm en 3400 gr (bij 4 weken dus!) morgen is ze alweer 5 weken oud....gaat zoooooooooooooooooo hard
hoi dames, als ik me niet vergis komt 1 van jullie uit Limburg?! is dat toevallig in de buurt van America/Horst of omgeving?! ik zoek namelijk een leuk restaurantje waar je lekker kan eten voor niet te veel geld! wie o wie kan mij helpen!?
Hehe... vandaag bij de vk geweest en het hartje gehoord.. het duurde even voor ze het vond dus ik kreeg al een beetje de zenuwen, maar de kleine was gewoon lekker aan het bewegen... Nu ben ik weer lekker gerust... nu over twee weken de 20 weken echo...
Ja moest vandaag.... vorige week wel een paar keer over gehad... maar deze week idd helemaal niet... Bloeddruk was wel laag.... 110/50... vorige keer was 110/60 (ook niet hoog trouwens)
Drop heb ik wel zin in... maar heb ik nu niet in huis... ga ik van de week wel even halen.... handje chip's of een kopje cup a soup nemen deed ik al... dan voelde ik me flauw worden.... doet me op dat moment echt goed!
Das idd waar je op moet passen...dat je niet vlak gaat...zak dropjes in de auto leggen ook..als je n wegtrekker krijgt