ik ook miss...morgen is mn pa jarig...dat vink dan wel jammer maar hij had t wel voorspeld! hihihi straks zit ie nog goed
Miss, ik heb een baaldag daarom reageer ik vandaag niet zoveel.. Hoop dat ze volgende week op tijd de uitslagen hebben voor je!
@Diaan, het ziet er idd naar uit dat je paps gelijk gaat krijgen. @Mel, dat suckt! ik hoop dat je je morgen weer een beetje beter voelt Bekijk bijlage 216063
mocht er vannacht nog iets gebeuren, dan heel veel sterkte en succes van mijn kant gewenst! slaap lekker...
Snap ik! Je bent veel te zenuwachtig!! Probeer aan iets leuks te denken, waar je rustig van wordt. Denk aan een wandeling in het bos met Lois, denk aan de zee en de golven. Hopelijk val je dan rustig in slaap.
diana spannend hoop dat het door gaat zetten je kan het meid wij denken aan je ess goed nieuws hoop dat het ontdooien goed gaat en dat je 2 terugplaatsingen hb nou ja 1 met 2 mooie vruchtjes die mogen gaan groeien in elkgeval een meis ga heel hard duimen wij vanavond bij mijn schoonzus badje opgehaald en die zat vol met kleertjes en lakentjes en rompertjes en weet ik veel wat allemaal trusten allemaal en tot morgen
Diaan!!!! Te gek! Nog even.. En je bent een gelukkige moeder van een dochter en een zoon!!! Enne.. Gefeliciteerd met je vader.. Geef je hem toch even het mooiste kado van de wereld..