goedenmorgen dames diana wat goed het is begonnen nog ff en dan heb je jullie kleine man in de armen s6 meis je kan het ik denk aan je meis hoe gaat het verder hier met iedereen?
Esthertie; hoelang duurde de bevalling bij jou? Karine; joehoe hoe is het met mn mede 'oktober' mama?
@Diaan, ZET 'M OP! je kan het, succes met de bevalling... @bren, hier alles lekker hoor, moet alleen wel werken vandaag maar ja er moet toch geld in het laatje komen he
gekko mooi dat het goed gaat hier ook miss ja werken hoort er bij he ik heb lekker dagje vrij vandaag maar ja huishouden moet ook gebeuren hier en zo geen zin in vandaag :S engeltje gefeliciteerd met je verjaardag
Hahahahaha.. dat begrijp ik.... huishouden is ook niet mijn hobby Ze zeggen dat er nog een golf van nestdrang komt.... en dat alles dan moet glimmen en stralen.... dat zou wel leuk zijn.
Hahahahahahaha.. met alle liefde Miss.... Maar ik heb liever dat je voor die tijd zoiets hebt van laat maar.. over een paar weken krijg ik mijn eigen nestdrang.. ik doe het dan wel
ja idd dat hoop ik ook, maar ik denk dat m'n huisje 2x nesteldrang niet zo erg vind hoor... (nou moeten jullie niet meteen dat ik een viezerd ben hoor)
whaha en als dan die nesteldrang achter dr rug is, ga ik meteen de makelaar bellen om foto's te laten maken.
Eigenlijk.... begrijp ik precies wat je bedoeld Miss.... Ik krijg ook altijd wel last van voorjaarskriebels.... als alle blaadjes komen de zon langer opblijft en de lucht zo lekker fris ruikt.... Dan gaan alle ramen en deuren open... en alles ziet iets van een lapje. Heb jij daar geen last van?
@Anz Bij mij begon het meteen 's ochtends om 5.00 uur met weeën om de 4 min. 'S avonds op 19.00 uur had ik 10 cm. ontsluiting. Na 2 uur persen naar het ziekenhuis omdat de persweeën niet sterk genoeg waren, daar infuus en toen is ze tegen 23.00 uur geboren. Dus in totaal zo'n 18 uur.
ja laat die nesteldrang maar komen nog geen last van hihihi en kamertje is nog niet klaar gaan het weekend ff lekker snuffelen voor behang enzo en we willen een muurschildering maken van woezel en pip dus nee de kamer is nog niet af
uhmm JA! we zitten er over te denken om het appartement rond augustus te koop te gaan zetten. maar manlief wilt eerst ff aankijken wat de huizenmarkt gaat doen(en ik heb het idee dat ie steeds slechter wordt)
Hij maakt golfbewegingen.... Ik denk dat augustus te laat is.... eerder April ofzo... (ik hou sinds 2009 de huizenprijs in mijn wijk in de gaten... Die schommelt tussen de 230 en de 250)
Ik heb maandag de sleedoorn zien bloeien.... en veel struiken waar ik langs loop daar lijken de knoppen op springen te staan. Gister voor het eerst een merel zijn avondlied horen zingen en vorige week werd ik twee keer wakker door het gekwetter van vogeltjes... Ik denk dat we dit jaar zo van de herfst naar de lente springen en een hele belabberde zomer gaan krijgen. Owh ja... en natuurlijk die megawesp die ik van de week op mijn zolder vond....
oke, kijk altijd makkelijk iemand die de huizenmarkt in de gaten houdt. maar we willen eerst dat het winkelcentrum hier helemaal af is... we denken dat het appartement hierdoor sneller verkocht zal zijn!