Ja weet ik veel je bent er ineens weer.. kan moeilijk geloven dat het ziekenhuis zover weg is Alles goed met je?
oooowww wat spannend!!!!!!! diaan meis zet hem op!!! je kunt het!!!!!!!!!!! esth. bij mij begonnen bij beide jongens de weeen ook om 5 uur en bij senna zijn me vliezen gebroken om 5.15 en om 7.15 begonnen de weeen!!
Dank je wel bren Weer een jaartje ouder Diaan, zet hem op meid, mooie dag zo op je vaders en mijn verjaardag En dat te bedenken dat ik vandaag pas was uitgerekend.
foto1 is mike met senna foto 2 is dylan met senna beiden zoooooooooo trots op hun zusje!! wat zijn ze toch gek met dr
Engeltje, van harte gefeliciteerd meid! True, wat een prachtig gezin heb je toch! De jongens kijken super trots.. Diaan, je kan het! Het is nu doorbijten maar straks weet je weer waar je het allemaal voor gedaan hebt..
ja als je ze soms bezig ziet met haar zou je bijna denken dat het hún kindje is hahaha senna reageert ook heel goed op hun...als mike bv. slaap kindje slaap zingt wordt ze rustig!! en dan te bedenken dat het ook nog eens mega vals gezongen word hahahhaha owja senna had gisteren een poepluier en papa wilde haar veschonen(heb dubbel gelegen,want hij had zijn trui tot over zijn neus getrokken hahaha)....hij trekt die luier open en gaat me toch bijna een partij over zijn nek!!! hahahahahaha...ik moest het overnemen want hij zag sterretjes hahahahah nu moet ik zeggen dat ze ook echt flink kan stinken hoor hahhaha...ik moet gewoon boven de ramen tegen elkaar op open zetten anders is het na een uur nog niet te harden hahaha!
@Dianana Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Ook voor je man en Lois. En wat is het dan nog vlot gegaan. Geniet er heerlijk van met zijn vieren.