@Beppie Wat lief zo naast elkaar, gefeliciteerd! En moet je zien hoe groot jouw mannetje al is naast hem
goedenmorgen dames ik heb niet alles bij gelezen maar diana had wel een goeden nacht gehad geloof ik kleine hele nacht doorgeslapen lekker hoor voor hem ook denk ik een uitputtingsslag zo`n bevalling maar ik hoop dat je morgen al lekker naar huis mag met de kleine beau ipv zondag miss ow wat vervelend uit je broek scheuren :S maar sorry moest ook wel een beetje lachen haha beppie gefeliciteerd met je neefje en wat een verschil al he een maandje wat heeft christiano een bos haren ook zeg jemig verder weet ik het niet meer dus hoe gaat het met de rest? hier alles goed
Prima hier.... Ik voel mijn buik steeds vaker... vraag me nu echt af of het niet de kleine is die ik voel.... Hoe is het met jou Bren? Regent het bij jou ook?
Dank jullie!! Ja groot dan alweer hè! En idd Brent echt een bos haar,soms staat het gewoon recht overeind
GEFELICITEERD DIAAN!!!!!!!! AL met al toch nog een redelijk snelle bevalling las ik. Heel veel geluk samen! @all: goedemorgen! Ess... ik duim voor je! Hier zit ie er nog in hoor! Wel heel veel voor weeen. Ik kan ook niet veel meer doen. Gisteren waren we even in Weert, op bezoek bij onze meiden, en daar moest ik een stukje lopen. Dat is gewoon niet te doen! Behalve mijn rug die me sloopt, geeft het gelijk weer een uur aan weeen. Dus nog maar wat rustiger aan doen!
Onze meiden zijn ff een midweek met mijn ouders op vakantie! Wij hebben met onze zoon veel leuke dingen gedaan deze week, maar ik ben wel moe nu! Zodadelijk nog ff naar een soort dierentuin, daarna komen de 3 kids van een vriendin hier spelen omdat zij moeten werken, en dan komen mijn meiden weer thuis!
Hoe gaat het met jou? (en je longen?) Wel lekker dat je meiden even met je moeder weg zijn en je 1 op 1 met je zoon kan doorbrengen.. Nog even en hij is niet meer je enige zoon
gekko ik voel die kleine van mij ook steeds meer en steeds duidelijker. en hier regent het ook bahhhhh apie fijn weer is wat te horen van je maar gaat nog steeds niet echt soepeltjes wel fijn dat kleine nog binnen is hoe langer hoe beter kan die nog sterker worden maar hoop dat het snel klaar is en komt zodat je weer helemaal kan aansterken
dames een fijne dag allemaal ik ga weer een paar uurtjes werken zooooo geen zin ik ben moe en wil slapennnn pfffff nou ja een paar uurtjes en dan lekker weekend nousje ophalen en lekker gnieten het weekend tot laterssss allemaal fijne dag/weekend al vast
Esth hij krijgt bv idd Als t goed is gaan we morgenmiddag naar huis...morgen ochtend nog naar de ka En eigenlijk moest dat zondagochtend ook nog maar dan doen ze nu morgenmiddag telefonisch T is beleid dattie 48 uur moet blijven....maar eigenlijk is er geen reden voor nu....hij doet alles prima
Ja he !.... En toch morgen naar huis is ook ff beter voor Loïs..ze weet dat dr broer dr is..maar kan dr niet bij Op school had ze gezegt....ik heb n Broertje hij heet Beau...en hij heeft nog n naam maar dat is n verrassing....en vind ik stom Dr eigen 2e naam vind ze zelf ook niks
Wat blijf jij lekker scherp Diaan.... Ik denk dat dat iets is met tweede namen... ik ken persoonlijk niemand die gelukkig is met zijn/haar tweede naam. Ik weet niet wat dat is... Maar idd ik denk dat het voor Lois ook leuker is als haar broertje in het weekend in ieder geval even thuis is... Komt er al bezoek langs? Of wacht het bezoek tot je thuis bent?
Aangepast !!! Mn broer en szus zijn geweest en mn ouders... Vanavond mn vader en szusters Vanmiddag mn moeder met Loïs en mss neemt mn vader dr vanavond ook nog ff mee